Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Verjaardagscadeau!

Ja, je leest het goed: een verjaardagscadeau. Niet dat ik al jarig ben, nee, dat is pas vandaag over 2 weken. Wel een beetje een bijzondere verjaardag ........ word 75 .......
Maar het cadeau van Chago heb ik al binnen! Kwam maandag met de post. Een platte doos met ....


.... een zachte hoes met inhoud. Heb je al enig idee wat er in zit? Denk het niet. Even openmaken dan maar.


'Een Super-Bright Led A4 Artist Light Panel'. Dus geen lichtbak, maar een lichtpaneel. De led verlichting kan je in sterkte aanpassen.

En kijk eens hoe dun hij is:


Ik leg er even een patroontje voor een kerst stitchery op en zomaar een stukje stof.


We  kochten hem bij de oudste dochter van mijn zus. Zij heeft een winkel in Coevorden, "De Wol Koker". Alles onder één dak op creatief gebied. Het Lichtpaneel vind je HIER. Ik ben er ontzettend blij mee. Niet meer patroontjes tegen raam plakken en zo.

Het Pinksterweekend staat weer voor de deur. Ik wens jullie allemaal hele fijne en mooie dagen.
Liefs van mij.


22 opmerkingen:

  1. Wat een fijn cadeau Chris.
    Daar zal je veel plezier van hebben.
    Ook mijn man verraste met kort geleden met een soortgelijk paneel.
    Ik vind hem fantastisch.
    En alvast een heel goede verjaardag gewenst. 75, een kroon jaar.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief kado! En een fijn apparaat voor je hobby.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig cadeau waar je veel plezier van zult hebben, fine Pinksteren.

    Liefs en een knuffel van Ria ☀️😊🐝

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wat een supercadeau. Daar ga je veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een handig cadeau Chris en leuk dat het uit de winkel van je zus haar dochter komt. Deze winkel is al heel lang in Coevorden.

    Fijne Pinksterdagen
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi cadeau heb je al vast binnen! En wat leuk dat je nicht een handwerk/hobbywinkel heeft! Daar kun je je hart ophalen. Veel handiger zo'n dun paneeltje dan zo'n grote lichtbak. Veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kado!! Dat is echt handig!
    En een winkel in Coevorden? Dat is dicht bij mij in de buurt (bovendien wonen daar ook onze zoon en schoondochter.. ;) ..).
    Gauw een keer kijken! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great gift! 😍
    And my best wishes, a little late, for your special birthday!! :)
    Have a lovely day!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Boldog születésnapot!!!/Remélem jól értettem/
    Szép hétvégét!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super cadeau, en wat leuk!!! Alvast mijn birthday wishes
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi cadeau.ik wist niet dat ze er waren.De mijne is een zelf gemaakte bak met een tl lampje. Werkt ook maar deze is heel mooi.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dat een handig accessoire, Chris. Ik wist niet van het bestaan af. Prachtig cadeau. Inderdaad geen patroontjes meer op het raam, geen lamme armen (pfff)
    Veel plezier er mee/van. Feliciteren doen we als het "de dag" is.
    Liefs,
    Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig cadeau Chris! Daar ga je veel plezier van hebben. En zo verleng je de feestvreugde als je nu alvast mag genieten van je aanstaande verjaardag! Maar het is dan ook een kroonjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk dat je er nu al van kan genieten!
    fijne verjaardag alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kado Chris. Heb al jaren geleden zo'n mooie dunne "lichtbak" gekocht, ideaal, gebruik hem vaak.
    Spannend dat je 75 wordt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Buvie buvie wat een mooi cadeau. Heerlijk zo'n liefhebbende man. Ik hoop dat je nog heel veel verjaardagscadeautje van hem mag ontvangen. Tot snel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar ga je veel plezier aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat Is een mooi en erg handig kados zeg wat je heb gekregen, veel plezier ermee..........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk dat je zo verwend word, je verdient het ook zo.
    Dat je er maar heel veel plezier van mag hebben{denk wel dat, dat geen enkel probleem is bij jouw}.

    Groetjes en een knuffel,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Chris.
    Dank voor jou reactie op het blogje van onze Lisa.
    Voor jou verjaardag wensen Clemens en ik jou alvast een hele fijne dag en heel veel geluk en gezondheid toe vanuit een nat en koud
    Denemarken.
    Lieve groeten van ons beiden.
    marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi lieve Chris, wat is de wereld toch klein. Wanneer ik in Holland ben ga ik vaak even kijken in Coevorden. Chaco heeft je zeker verwend , wat een fijn kado. Ik wens je alvast een super verjaardag. Zonnige groeten uit New Orleans.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.