Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

En tóch is er dankbaarheid

In dit logje wilde ik eigenlijk wat foto's laten zien van het feest afgelopen zondagmiddag in onze tuin, zo geweldig verzorgd door onze dochter, man en kleindochters. Maar soms gaat het anders dan verwacht.
Zondagochtend om een uur of half 11 kregen we het bericht dat de man van mijn zus die nacht was overleden. Ineens zó ontzettend snel gegaan. Natuurlijk had ik toen een dilemma. Maar in goed en fijn overleg hebben we tóch besloten het feest niet af te zeggen. Dat is goed geweest.
Zowel mijn zus als ik zijn dankbaar. Zij, omdat het gegaan is zoáls het gegaan is, ik voor het mooie gezin van onze dochter en alle lieve zorg en lekkernijen. Foto's komen nog wel eens.

Wel een paar foto's van vlinders (een logje zonder foto's vind ik altijd zo kaal). De laatste dagen wemelt het echt van vlinders in de tuin, heel opvallend.



9 opmerkingen:

  1. Lieve Chris,
    Wat een triest bericht kreeg je zondagochtend op je feestje.
    Hij was natuurlijk al lang ziek, maar toch komt het dan nog onverwacht, en missen wil je iemand al helemaal niet.
    Koester de mooie herinneringen die je aan hem hebt, en ik wens je heel veel sterkte, en je zus natuurlijk ook.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een naar berichtje. Fijn dat jullie hebben kunnen beslissen samen om je feest door te laten gaan.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een lach en een traan...
    Het ligt soms zo dicht bij elkaar.
    Sterkte en kracht gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend naar bericht en dat net op de dag dat jeje verjaardag zou vieren. Is vast heel fijn geweest met kinderen en kleinkinderen. Heerlijk om bij elkaar te zijn.
    De komende tijd heel veel sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verdrietig nieuws op wat een feestelijke dag moest zijn. Goed dat jullie toch samen konden zijn die dag op gepaste wijze.
    Sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel sterkte voor jou en jouw naasten gewenst Chris,
    Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat is ook het leven, verdriet naast vreugde. Sterkte voor jullie allemaal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.