Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een feestelijke dag

En dan is het zomaar 15 juni 2017 en vier ik voor de 75e keer mijn verjaardag. Onbegrijpelijk dat er al zóveel jaren gepasseerd zijn. Ze gingen niet als een kalme zee met een zacht briesje voorbij, integendeel! Maar dankbaar ben ik wèl! Dat ik mag zijn waar en wie ik nu ben. Dat dank ik in de 1e plaats aan mijn Schepper van wie ik weet dat Hij mij tot nu toe altijd gedragen heeft. En natuurlijk ben ik mijn geweldige echtgenoot dankbaar! 

Afgelopen maandag bracht de post mij deze envelop:


Natuurlijk zat er een inhoud in, maar alleen zo'n envelop, daar word je al blij van! Hij komt van vriendin Larissa en haar man in kinderen uit Wit Rusland. Wat maken ze daar toch schitterende kaarten en enveloppen. Als je iets wilt uitzoeken, ben je uren bezig.

Vandaag 2 familieleden en een bevriend echtpaar. Heerlijk onder de parasol.
Maar dan zondagmiddag! Dan komt de 'bulk'. Onze dochter en kleindochters zorgen voor de catering en versiering. Het wordt mooi weer, dus we kunnen ook dan heerlijk in de tuin.

Dat wordt genieten!


24 opmerkingen:

  1. Chris van Harte gefeliciteerd en een hele fijne dag knuffel van Angus, Simba en mijzelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chris, op deze zonnige dag wens ik je een hele fijne verjaardag toe ! Gefeliciteerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Chris en nog vele gezonde jaren!
    Een fijne en gezellige verjaardag vandaag en Zondag!!!

    Hartelijke groeten van Cees en Betsie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super feestdag zondag, want als jouw meiden iets organiseren komt het helemaal dik voor elkaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Chris gefeliciteerd heerlijke dagen gewenst en weer een mooi nieuw levensjaar!!

    Groeten Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Chris en super zo'n verjaarsfeest in het vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Chris,
    Van Harte Gefeliciteerd met deze mijlpaal. 75 volle jaren onder Gods hoede, ja, dat is iets waar je dankbaar voor mag zijn. Heb een fijne verjaardag, en geniet als 'de bulk' komt. En natuurlijk nog vele jaren samen met 'allemaal' toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Chris van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezegende en gezonde jaren samen met hen die jou dierbaar zijn. Een gezellige en zonnige dag vandaag en zondag.
    Liefs en een knuffel
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte proficiat! Geniet van vandaag. Maak je borst nat voor zondag en heb veel plezier. En bovenal, wens ik j nog heel veel goede jaren met man en kroost.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Chris, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van een prachtige dag en zondag met al je dierbaren🎂🌸🌺🌷😘

    Liefs en een dikke knuffel van Ria😊🐝☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Had je natuurlijk al per kaart gefeliciteerd, maar nog maar een keertje kan geen kwaad :-)
    Van harte dus Chris, en ik wens je zondag een fantastische dag. Ik zal aan je denken.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartelijk gefeliciteerd met deze bijzondere verjaardag. En natuurlijk wens ik je nog veel gezonde jaren toe, samen met Chago. Veel plezier zondag.
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd Chris met je verjaardag. Een hele fijne verjaardag gewenst en nog vele fijne jaren erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Chris, van harte gefeliciteerd met je 75-ste verjaardag. Wens je vandaag een heel goede en gezellige dag toe. Daarnaast een geweldige zondag met de kinderen en kleinkinderen om jullie heen.
    Geniet ervan.
    Hartelijke groeten Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd! groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Chris,van harte met je 75 jaar! Heerlijk genieten vandaag en zondag als de "bulk" komt....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte Chris! Dat er nog maar vele gezonde verjaardagen mogen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Chris, van harte gefeliciteerd (nogmaals) met je 75e verjaardag. Nog vele jaren in goede gezondheid, samen met je lieve Chago.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. De dag is bijna om, maar ik feliciteerde je al op FB.
    Maar ook nog op je blog/ Hartelijke Gelukwensen.
    En zondag nog een fijn feest.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nog van harte gefeliciteerd. Een fijne dag toegewenst zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Alvast een heel fijne dag gewenst en heel veel plezier met al je geliefden! Dikke knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super,alsnog een fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd, mooie leeftijd toch.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.