Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.



13 opmerkingen:

  1. Vanaf hier ook hele fijne en vredige Paasdagen gewenst!
    groet
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chris en Chago, jullie ook hele fijn Paasdagen!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook van hier, Goede en fijne Paasdagen gewenst.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor jullie wens ik Gezegende Paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank en ook jullie gezegende Paasdagen.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie wens ik ook hele fijne dagen toe met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou en je gezin hele fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jullie, fijne Paasdagen.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens jou en Chago en alle lieve mensen om jullie heen hele fijne vredige Paasdagen toe.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te laat voor de paaswensen, dus vandaar een fijne week toegewenst. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.