Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Kleine affo

Ja, het is gelukt. Het vlinderquiltje is een affo! Ik vind het zelf heel schattig.


Was ook erg leuk om te maken. Het heeft een plekje gekregen op de schoorsteen,


van de open haard. Gezellig en warm.


De kleuren van de bovenste foto zijn iets te wit.

Wat zal ik nu onder handen nemen. Wel, dat is geen moeilijke keus. Er is namelijk helemáál geen keus. Ik heb maar één ufo liggen, echt waar! Dat is de applicatie. Die ligt nu dus steeds voor het oppakken.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend na een week die weer veel te vlug voorbij is.


18 opmerkingen:

Dorothé zei

Wat een beeldschoon quiltje. Hier heb ik vorige week al de eerste vlinder in de tuin gespot. (Die was vast uit zijn winterslaapbedje gevallen).

Vera zei

Nagyon szép!Kellemes hétvégét!

katrien zei

Wat een leuk quiltje.

Floor zei

Een heel mooi quiltje Chris! Ik vind dat je prachtige stofjes hebt uitgezocht, waardoor het echt heel bijzondere vlinders zijn geworden.
Nog maar één ufo???? Helemaal geen idee meer wat nu te gaan maken?
Dat is pas bijzonder, want we hebben toch allemaal een lijst met wiliknogmakenquilts?
Fijn weekend gewenst en geniet van je vlinders.
Liefs,
Floor

Anoniem zei

Moi Chris,

Joa, n huil mooi quiltje met vlinders der op. Liekt ook huil schier boven bozzem. .

Fijne weekeind,

Groet van Jantje.

Marijke korving zei

Wat een lief quiltje wat is het mooi geworden. Ik heb het pakketje ook liggen. Heb je het met de hand gefestoneerd? Ziet er prachtig uit.

Truus zei

Je vlinders zien er heel levensecht uit! Prachtig is je quiltje geworden en het hangt op een mooi plekje.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

feltfree på Åsly zei

Wat is dat een leuk quiltje geworden. Heerlijk om weer een AFFO te hebben

Ria van Kasteel zei

Mooi quiltje, op een prachtig plekje😊

Liefs en een knuffel van Ria 🐝😊

Yvonne zei

Superdesuper mooi Chris! Doet me denken aan mijn moeder, zij hield zo van vlinders. Ze kon uren doorbrengen in een vlindertuin. Ze had je quiltje fantastisch gevonden.

inge zei

wat mooi! het is net of de vlinders er 'echt' hangen.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat een ontzettend leuk quiltje.
Hangt ook erg mooi.

Ineke zei

Wat een schatje!!! En ik heb bewondering voor je, maar een UFO!!! Zal proberen dit weekend eens te tellen hoeveel ik er heb liggen *Ü*

foekie's fashion zei

Och, wat is ie mooi! Hangt ook op een erg leuk plekje!en tja, ufo's afmaken.....er komt bij mij steeds weer bij......vind ik niet erg hoor, ben lekker bezig. Fijn weekend.

Conny's-blog zei

Wat een prachtige vlinders zeg en helemaal geweldig dat je nu je laatste en enige quilt af ga maken.
Ben altijd met van alles bezig he, dus vind het heel netjes van jou dat je met zo weinig bezig bent haha................liefs.Conny

Lida zei

Oh wat lief staat prachtig op de schouw. En maar 1 ufo! Heb er heel wat meer maar er wordt aan gewerkt! Knuffel, Lida

marga zei

Voorjaar op jou schoorsteen mantel. Dan kun je elke dag genieten van de prachtige vlinders.
En nu niets meer liggen dat afgemaakt moet worden nou dat hoor je niet vaak. Maar ik denk dat er vast wel iets mooi's in jou hoofd zit wat weer gemaakt gaat worden. Of heb ik het mis?
Groeten
Marga

marijna zei

Wat een schatje.... het lijkt of de vlinders er zo af komen vliegen. Hier wordt je vrolijk van!