Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Zó langzaam

Van 2e kleindochter kreeg ik afgelopen week deze geweldige kaart! Zoals die Cat, zo voel ik me nog steeds. Gaat zó langzaam vooruit, 'als een slak die afremt voor de bocht' (uitdrukking van Chago)


Geen zin om echt te bloggen, maar wil iedereen wel een fijn weekend wensen.


17 opmerkingen:

  1. Beterschap hoor! Laat je lekker verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uff, beterschap. De kaart is wel superleuk.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar toch dat het zo langzaam gaat. Leuke afbeelding. En veel beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor dat de laatste tijd vaker om me heen Chris....is het omdat de griep zeer hardnekkig is met een lange nasleep of omdat we nu eenmaal een jaartje ouder worden en we niet zo snel meer herstellen?
    In ieder geval: Neem je tijd, en hopelijk elke dag een klein beetje beter....zorg dat die langzame slak de bocht weer door gaat! :)
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach lieve Chris, waarom lukt het nu niet om weer helemaal op te knappen?
    Kan me voorstellen dat je als slak, of zielig ziek poesje geen zin hebt in blogjes schrijven.
    Misschien wat extra vitamine, lekker veel fruit, veel liefde van Chago?
    Hopelijk ben je snel weer helemaal "de oude".
    Veel beterschap gewenst!
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Luister naar je lichaam Chris, dan komt het zeker weer goed. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een slak die afremt voor de bocht. Leuke opmerking van Chago. Niet leuk om je zo te voelen. Lekker rustig uitzieken en je ondertussen een beetje laten verwennen. Beterschap gewenst. Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt het flink te pakken Chris! Beterschap en laat je maar lekker verwennen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap hoor. Duurt misschien lang, maar toch goed uit zieken hoor.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt niet fijn zo hé, maar toch goed rusten.
    Het zal even de tijd moeten hebben, maar kan me je goed indenken.
    Je wilt zo veel en het word nog niet zo als je zo graag wilt.
    Sterkte en laat je maar verwennen door je man en kinderen.
    Toch een mooie kaart
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel beterschap toegewenst,en goed uitzieken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat duurt lang. Wens je beterschap toe.. en denk dat de kaart een glimlach op je gezicht bracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach Chris dat het nog steeds niet lukt om de griep achter je te laten. Maar als ik in mijn omgeving luister is dit wel een heel vervelende griep. Wens je heel veel beterschap en hoop dat je snel weer de oude wordt. Jammer voor Chago maar hij zal nog even geduld moeten hebben met zijn slak.
    Lieve groeten en een dikke knuf.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sterkte en ik hoop dat je herstel wat sneller gaat de komende week! Knuffel
    Lida
    P.S. Schattige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. alle tijd nemen die je nodig hebt om uit te zieken! veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.