Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Kerstgroet


Want zie: een Kind is ons geboren,
God heeft Zijn Zoon aan ons gegeven;
Hij is, voor wie naar Hem wil horen
de Weg, de Waarheid en het Leven!
(Nel Benschop)


16 opmerkingen:

Yvonne zei

Ik wens jou, je man en verdere familie hele fijne en gezegende dagen toe Chris en tot blogs in het nieuwe jaar!

foekie's fashion zei

Dank je wel. Ook voor jou en je gezin fijne feestdagen en een gezond en creatief 2016.

Floor zei

Natuurlijk voor jullie (nogmaals) hele fijne feestdagen en we hopen dat het komende jaar ook voor jullie gelukkig en gezond zal zijn.
We hebben een hele lege agenda, geeft zo fijn het gevoel dat alles nog mogelijk is :-)
Liefs,
Floor

Annie Kingma.Bonnema zei


Goede en fijne Kerstdagen, en een Gelukkig 2016 gewenst
Groetnis Annie

Martine zei

Ook fijne dagen voor jou en je familie Chris en de beste wensen voor 2016.

Eulalia Isabel zei


Vrolijk kerstfeest.
FAMILIE .
BIG HUG uit Ecuador


MET LIEFDE

Ineke zei

Fijne vreugdevolle en gezegende dagen voor jullie Chris en Chago en voor de hele familie.
Dat het nieuwe jaar voor jullie heel veel geluk en gezondheid moge geven.
Liefs, Ineke

Conny's-blog zei

Ook voor jullie hele gezellige kerstdagen en gezond 2016.
Dat we maar weer heel creatief mogen zijn en blijven................liefs.Conny

feltfree på Åsly zei

Voor jullie ook fijne feestdagen gewenst

katrien zei

Ook voor jullie hele fijne feestdagen.

ORANGE s zei

Lieve Chris ik heb genoten van al jouw bijzondere verhalen die je het afgelopen jaar aan ons bloggers hebt toe vertrouwd. Ook bedankt voor al die fijne reacties die je achterlaat op mijn blog. A very Merry Christmas and a happy and creative 2016! Sunny greetings from New Orleans, Alice

inge zei

fijne kerstdagen!

Guusje, zei

Ook voor jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen en een geweldig 2016.

Anoniem zei

En ook van mij gezondheid, liefde, vrede en zegen...!

Johanna Faber zei

Vanuit Zweden wensen wij, jullie een heel gelukkig Nieuwjaar en een heel gelukkig en gezond 2016

Liefs Joke

Marga (MarPie) zei

Het nieuwe jaar is daar en ik wil heel graag jullie vooral een gezond en gelukkig 2016 toe wensen.

Groetjes,
Marga♥