Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Toch maar even ....

.... een kort berichtje plaatsen.
Mijn blogpauze zal wat langer duren dan gepland door een heel verdrietige ziekte en overlijden in de familie.
Mijn hoofd staat er nu niet naar om iets leuks te schrijven of jullie berichtjes met aandacht te lezen. Dat komt wel weer.
Eenvoudig patchwork met mooie lapjes zorgt wel voor afleiding, net als al het moois om ons heen in de tuin. En gelukkig wordt het wat minder heet.
Er komen nog een paar drukke weken aan, daarna kom ik weer terug hoor.
Lieve groet voor jullie allemaal.



29 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel sterkte en kracht. zit in eenzelfde situatie dus voel met je mee.
    liefs Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel kracht en sterkte gewenst voor jullie.
    warme omhelzing
    Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hoort erbij het afscheid nemen van een oh zo geliefd familielid.
    Wat blijft zijn de herinneringen die we gelukkig kunnen ophalen wanneer we maar willen.
    Bij mij geven ze heel veel steun in deze tijden, die steun wens i jullie ook toe.
    Mijn oprechte deelneming met het grote verlies.

    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dit is even een minder leuk berichtje. Ik wens jullie veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Chris, sterkte voor jou en je gezin bij dit verlies en bij het verwerken van jullie verdriet. Troost en afleiding vinden bij elkaar en bij je hobby's is de beste remedie. Knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Chris, ik heb je wel gemist hoor, maar als je hoofd er niet naar staat gewoon maar even niks, had ik ook 2 weken geleden.
    Lekker wat met je lapjes in de weer, verstand op nul, dat wil wel eens helpen.
    Veel sterkte gewenst.
    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel sterkte gewenst Chris. Ook al horen ziekte en overlijden bij het leven, we hopen allen dat het onze deur zoveel mogelijk voorbij gaat. Moet je er dan toch mee dealen dan doet dat zeer en heeft het tijd nodig. Fijn dat je afleiding in het quilten vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Chris, wat verdrietig voor jou en jullie familie. Heel veel sterkte toegewenst. Doe het rustig aan. Lieve groet, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Chris,
    Veel sterkte deze periode. Al de mensen die voor me aan waren met reageren hebben alles al gezegd. We leven met jullie mee. Ik denk opeens aan je laatste quilt Storm at see. Bedenk dat de ergste storm ooit weer overgaat.
    Liefs van Jantje. Meeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Chris en Chago en familie, vanuit Zweden wensen we jullie heel veel sterkte toe , doe het rustig aan,
    Knuf Joke en Angus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte vou jou en je dierbaren.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel veel sterkte vou jou en je dierbaren.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Chris, ik wens jou en Chago veel sterkte voor de komende tijd. Lieve groet, Anita A

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och lieve Meis wat een verdrietig berichtje, wens je veel sterkte,
    denk aan je,
    groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een naar bericht, ik wens jou en je dierbare heel veel sterkte toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sterkte, Chris, voor jou en je dierbaren. Ik zal voor jullie bidden en een lichtje aansteken bij Maria. Hou je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Un beso muy fuerte Chris, deseandote mucha fortaleza

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Chris, goed om even iets van je te horen. Heel veel sterkte en neem de tijd.
    Liefs en een dikke knuffel van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel sterkte met alles. Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Chris, para ti y familia un gran abrazo repleto de Amor, Fortaleza...
    Estando en los brazos del Señor, ya nada podrá perturbarle..
    besitos!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beste Chris,

    Wat een verdrietig berichtje. Heel veel sterkte.
    Liefs Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.