Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Superdagen


We hebben een paar superdagen gehad, Ria en ik.
Op een prachtige plek.
Later deze week zal ik daar wat meer over vertellen.
Vandaag uitrusten!
Morgen naar het Textiel Festival in Leiden, samen met Ruth.
Ben reuze benieuwd.


10 opmerkingen:

Truus zei

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad. Prachtige foto van deze montana clematis.
Een gezellige dag morgen in Leiden.
groetjes,Truus uit Drenthe

quiltlodge gerda zei

Wat een geweldige vriendschap!
En vandaag gezellig naar Leiden, ook daar natuurlijk veel plezier!

Lee Prairie Designs zei

Have fun...looking forward to your next post!!!! xoxox

Yvonne zei

Wat een prachtige Clematis en ook al in bloei! Veel plezier morgen, ik wilde ook gaan maar ik weet niet of het me gaat lukken! Zo niet dan geniet ik mee van de foto's op de diverse blogs.

BezigeBijMirjam zei

Die Clematis zeg! Weelderig!

sylvia zei

fijn, meid!! En heel veel plezier morgen!!!
liefs, Syl

Floor zei

Veel plezier morgen!
Wat is die Clematis groot en mooi!

marga zei

Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben. En bij jou ook al zo'n roze wolk prachtig.
Groeten
Marga

Lilian Pilar zei

Chris!!!
de la entrada anterior, que recuerdos mas bonitos, una amistad asi de duradera es maravilloso.
Una imagen preciosa de ese arbol en flor y disfrutar mucho del encuentro.
Un gran abrazo desde Madrid!!!
XOXO

Johanna Faber zei

Heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad, veel plezier in Leiden
Groetjes uit Zweden een een heel fijn weekeinden