Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Hexjes en Siggy's

Actief ben ik op het ogenblik niet bezig met siggy's. Toch ontving ik er weer 2 en dat blijf ik leuk vinden.


Een met een lekker gebakje er op.


En een leuke uit Duitsland van Heidi, die een 'Stübchen' heeft. 
Leuk om even bij haar te kijken.

Ik ben deze week niet veel aan handwerk toe gekomen. Maar toch zijn er weer 36 hexagonnetjes klaar voor de Hexagonquilt. Het stapeltje staat tussen de bloemen die al klaar zijn. Leuk werk voor tussendoor.


Fijn weekend!


9 opmerkingen:

Cisca Heiden van der zei

Leuke siggies weer, Chris!
En wat een prachtige foto's van Frankrijk liet in in je vorige blogje zien. Èn je hebt er schitterende foto's van gemaakt: dat straatje, zo mooi!
En wat lief dat ze je meenam naar een quiltwinkel, mooie lapjes en die vingerhoed/theepot, wat een schatje!
En nu maar weer lekker verder met je hesjes, prettig weekend!
Groetjes, Cisca

foekie's fashion zei

Ik ben ook niet actief aan het vragen om siggies, maar ik vind het ook leuk om ze te krijgen. Je hebt alweer een leuk stapeltje hexjes. Groetjes van Joke

Johanna Faber zei

Dat word weer een nieuwe rol Chris
Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

Ria van Kasteel zei

Leuke siggy's Chris, en wat een leuk tussendoor werkje zijn de hexjes toch, het ruimt ook weer makkelijk op.

Liefs en een knuffel van Ria ;0))

Floor zei

Wat een vrolijke hexjesboel wordt dat! Vind het altijd zo leuk worden een hexjes-quilt. En zo onverwacht weer eens een paar siggi's is ook niet verkeerd.
Hoe vaak krijgen we nog post door de brievenbus, dus genieten als er zo maar opeens iets leuks op de mat valt.

Marjolein zei

Wat een vrolijke hexjes zijn dat zeg.
Als u nog wat variatie wilt kunnen we misschien wel eens wat ruilen?
Ik ben met sterretjes bezig van vrolijke stofjes.

Fijn weekend!

Groeten Marjolein

Yvonne zei

Lijkt me elke keer weer leuk als de post een nieuwe Siggy brengt!

Vera zei

Egyszer próbáltam a hatszöges kézimunkát... jól megszenvedtem vele...
Nagyon szép hetet kívánok!!!!

jolie zei

Hexagonnen zijn ideaal om tussendoor even te doen. Maar wat een werk he?