Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Op reis

"Maar tijd is net zoiets als charme. Je hebt er nooit zoveel van als je denkt".

Een markante uitspraak die ik tegenkwam in het boek 'En uit de bergen kwam de echo' van Khaled Hosseini. Oh want die tijd!
Lijkt zó kort, zó snel voorbij.

Het lijkt nog maar zo kort geleden dat ik de aankondiging van het Textiel Festival in Quiltnieuws las met de vraag naar quilts over "water en land". En nu is mijn 'Storm at Sea' quilt al op reis naar Leiden. Gistermorgen heeft Ruth van onze Mini-bee hem meegenomen in de trein naar de Quiltexpo in Rijswijk. Daar levert ze hem af bij de stand van het Quiltersgilde. Zó fijn dat het zo uitkwam.Ik moest nog wel een hoes maken, want de hoes die ik nog had, was te klein.
Tijdens het Festival in mei gaan Ruth en ik een hele dag gezellig naar Leiden. Naar de Pieterskerk en verder de stad in. Ik ben erg benieuwd naar al het verschillende handwerk en ook de kunstwerken, zoals de Tipi.
Hier kun je er alles over lezen.


Ik wens jullie allemaal maar weer een heel fijn weekend.


14 opmerkingen:

Floor zei

Leuk als je straks je eigen quilt zo ziet hangen tussen al die andere kunstwerken.
Als je er een foto van maakt kunnen we het op je blog ook zien als we zelf niet gaan. Ben heel benieuwd, het is vast mooi dat festival.

Truus zei

Dat is een heel apart gevoel om je eigen quilt daar te zien hangen!
Maar jij hebt al een tentoonstelling van je eigen quilts gehad en daar ben je vast ook best trots op.
fijn weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

feltfree på Åsly zei

Leuk dat je quilt daar komt te hangen. Hij is ook prachtig en verdiend een ereplaatjse

sylvia zei

spannend weer, om je quilt uit handen te geven!! Gelukkig heb je vorig jaar in het MCA kunnen oefenen!!
liefs van mij

Ineke zei

Dat is spannend! Leuk dat die prachtige quilt naar de tentoonstelling gaat!
Liefs, Ineke

Yvonne zei

Wat spannend! Ik hoop er ook een kijkje te nemen!

Quilt Quebbel zei

Hallo Chris,
Proficiat, dat je quilt mag "hangen" op het TextielFestival in Leiden. Ik heb zo'n ervaring (nog) niet, maar lijkt me heel spannend.
En omdat de tijd vliegt kun je snel gaan kijken in Leiden.
Veel plezier!
Groet van Maria.

Ria van Kasteel zei

Ja een tentoonstelling zonder een quilt van Chris dat kan natuurlijk niet ;0))))) Leuk hoor dat je er weer bij bent.

Liefs en een knuffel van Ria ;0))

Ans zei

Wat leuk dat je quilt daar mag hangen!

Johanna Faber zei

O Chris wat spannend, en gefeliciteerd met het hangen van je quilt

weet helaas nog niet of ik erbij kan zijn!
Groetjes uit Zweden

Guusje, zei

Spannend je quilt op reis.En wat leuk dat hij daar komt te hangen.

hobbyshop fugeltsje zei

Spannend hoor als je quilt op reis gaat. Erg leuk dat hij daar mag hangen.
Gr. Miranda

katrien zei

Heel spannend toch als je quilt even op reis gaat.

marijna zei

Spannend om je quilt op reis te sturen. Leuk om hem straks in de pieterskerk weer terug te zien.