The Pine Tree and Me

Hoe langer de Pine Tree en ik met elkaar omgaan, des te beter we elkaar liggen. Vooral in het zonnetje buiten.

Dat was toch helemaal super gister. We hebben weer wat energie opgedaan en zijn heel wat steekjes gegroeid.
Ik was toe aan de 4e border. De quilt wordt vrijwel helemaal met eenvoudige diagonale lijnen doorgequilt, maar deze border doe ik met een golvend motief. Ook eenvoudig, want erg opvallen doen de quiltsteekjes niet in deze rand.

Het wordt zo toch al een mooi geheel.

Met de zonnestralen die er langs strijken, kan je de quiltsteekjes goed zien.
Hoop dat het vandaag ook weer zulk heerlijk weer wordt.

34 opmerkingen:

  1. Wat wordt die mooi!!
    Heerlijk in het voorjaarszonnetje...Genieten dus !!..;0)
    Fijne dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heerlijk was het, hè, genieten! Wat een mooie quilt en wat een mooie fijne steekjes maak je!!!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat is dit een schitterende quilt, ga lekker genieten in het zonnetje en succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt de quilt mooi.
    Eerst de mist maar eens optrekken en dan hopelijk weer in het zonnetje.
    Groetjes,
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geniet-plaatjes!! Het quiltwerk is toch altijd de punt op de i, hè Chris. Ik denk wel eens: "Nu krijgt hij karakter, diepte".
    Ik hoop dat je vandaag weer zo heerlijk buiten kunt zitten. Als ik naar buiten kijk moet dat lukken.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo genieten kan ik hiervan, dank je wel daarvoor.

  7. Wat een mooie foto's. En wat een prachtig quiltwerk. Het is een geweldig mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. un acolchado preciosos, al igual que sus telas....aca lloviendo...besitos desde Madrid !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat mooi... en wat zit je daar heerlijk in het zonnetje je steekjes te zetten.... geniet van je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. (((((Zwaaiii))))) Chris, heerlijk het zonnetje op onze snoetjes !

    steekjes zien er prachtig uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk dat je zo van het zonnetje hebt kunnen genieten buvie. Vanmorgen vond ik het maar koud op de fiets en ik zie het zonnetje nog steeds niet komen. Prachtig wordt je quilt. Ik hoop snel weer een bril op juiste sterkte te hebben voor de bee. Tot snel. . . . .Buuv

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig word het quilt.
    Vandaag ook een mooie dag, dus naar buiten
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellie om je vrolijke koppie weer eens te zien... en dat in het zonnetje. Gister was mooi, vandaag stukken minder, hier tenminste. Maar ach, het mooie weer komt heus wel!! Houdt dat in gedachten, als je moe wordt van het wachten.
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige quilt is het en wordt het, nog mooier , door je ijverig quilten . Fijn !
    Ja , zo mooi en lekker was het gisteren ! Vandaag lijkt het er niet op!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat wordt je quiltwerk mooi! Je schiet al lekker op. Ik had ook de hoop op een zonnige vrije dag vandaag maar helaas.....het is hier de hele dag al mistig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie quilt en mooi quiltwerk. hoop dat je ook vandaag lekker hebt kunnen werken, hier was het zonnetje ruim aanwezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Chris, zowel patch-, als quiltwerk. Ik ben bang dat we nu een paar dagen wat minder lente weer krijgen. Het was vanmiddag ook al heel koud. Maar dan maar weer binnen werken ipv buiten.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is die quilt toch prachtig Chris! Je quiltwerk maakt het alleen maar mooier.
    Vandaag viel het weer (hier) erg tegen. Koud, mistig en geen zon gezien :-(
    Maar er komen vast nog wel zonnige dagen binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zie je er leuk uit, ook een zelfgebreide trui aan? Wat heerlijk, dit zonnetje hé, ook vandaag was het weer een heerlijke dag. Wat een prachtige quilt ben je aan het quilten.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vergeet nog wat.... wat een superleuke foto van je in de tuin Chris!
    Ik heb hem opgeslagen in mijn map, die wil ik natuurlijk bewaren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. So beautiful quilting!
    Wonderful!
    Best wishes!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geweldigevquilt waar tover je die allemaal vandaan🐝Mooi Quilt werk en dat lekker in het zonnetje, daar krijg je energie van en het werkt aanstekelijk.

    Liefs en er knuffel van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een stralend gezicht en een stralende quilt.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier viel het weer wel tegen. Maar...wat een prachtige quilt is dit. En wat een mooie stof heb je gebruikt! Toppie....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat mooi wordtvjevquilt en wat heerlijk is dat, in het voorjaarszonnetje buiten met je hobby bezig zijn. Genieten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. mooi quiltwerk! zalig hé, die lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. O wat mooi Chris, wat een pronkstuk
    Heerlijk he dat zonnetje dat doet een mens goed
    Fijn weekeinden vanuit zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heerlijk he dat handwerken in het zonnetje!! Mooie quilt hoor!
    Fijn weekend

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En ik zat hier in een grauwe en grijze wereld en geen zon gezien, maar vanmiddag is hij hier ook weer gaan schijnen! Prachtig wordt je quilt, zo mooi met die steekjes, fijn weekend, knuffel
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig en de kleuren zijn zo warm. Vandaag regende het hier de hele dag..

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat maak je weer een mooie quilt. Heerlijk om zo in het zonnetje bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hermosa colcha.
    Muy bonita estas en la foto....uaaaa.
    saludos