Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De breipatroontjes gaan ......

......... naar ....... Margreet!
 Zij is een van degenen die via het Contact-formulier reageerde.
Chago trok het lootje. Er was niet echt heel veel belangstelling, maar ik ben blij dat ze een goede bestemming hebben gevonden.
Stuur je mij je adres even Margreet?


Ik heb de laatste maanden met heel, héél veel brei en haakwol, borduurgaren, spulletjes om kaarten te maken en nog veel meer, dames blij kunnen maken. En nu ook met deze patroontjes.
Bakken vol kreeg ik van de man van Greetje. Zij komt er niet meer aan toe. Maar het gaat helemaal niet slecht met haar, integendeel, het lijkt wel alsof ze een beetje vooruit gaat!
Wonderbaarlijk.


1 opmerking:

marian'ne m zei

Fijn dat het wat vooruit gaat met Greetje en dat haar spulletjes weer een goed plekje hebben gekregen.

Proficiat Margreet !