Breipatroontjes voor poppen

Nee hoor, ik ga geen poppenkleertjes breien.
Maar patroontjes heb ik wel!
Erg leuke vind ik zelf.

Uit de 3 SUISSES jaargang nr. 1981/82. Het zijn 20 patroontjes met mooie illustraties en duidelijke beschrijving.

Kan ik iemand van jullie er een plezier mee doen of weet je iemand die ze graag zou willen hebben? Als er meerdere belangstelling voor is, ga ik maar een lootje trekken.
 Ik wacht jullie reacties af.

13 opmerkingen:

Johanna Faber zei

Chris gewoon er aan beginnen, wie weet weer een hobby erbij!
Fijne dag groetjes uit Zweden

Ans zei

Ik heb die boekjes ook nog in mijn archief, ik doe ze niet weg, er staan zulke leuke dingen in.

Yvonne zei

Enig die patroontjes, ik herken ze nog wel van vroeger.

Annelie zei

jeugdsentiment... mijn moeder had die boekjes ook (en ze zijn er vast nog wel;)) en mijn poppen hadden een aantal van de jurkjes uit die boekjes.. ( ik loot niet mee hoor, want poppenkleertjes breien zit hier ook niet in de planning;))

Madammeke Ongeduld zei

ik heb wel intresse voor de boeken
heb een kleindochter die zegt dar de poppen koude billen hebben

Guusje, zei

Wat een leuke boekjes zijn dit, ik herinner me dat mijn moeder ze ook had.

Annie Kingma.Bonnema zei

Ja deze ken ik nog wel.
Heb heel veel poppenkleertjes gemaakt.
Voor al de kleindochters voor Baby Born een uitzet..
Was leuk werk, maar nu maar niet weer
Groetnis Annie

Floor zei

Zou natuurlijk leuk zijn om te gaan breien voor mijn oude poppen verzameling, maar ik weet nu al dat er toch niets van komt.
Er zijn vast wel mensen die het enig vinden om ze te hebben en er aan te gaan beginnen. Het zijn erg leuke patroontjes.

marian'ne m zei

Op mijn breicafe's breien dames poppenkleding voor het goede doel. Zij zouden deze patroontjes énig vinden !

(((( zwaaaiii)))))...MM

feltfree på Åsly zei

Dat zijn inderdaad erg leuke boekjes. Zo heb ik nog vele oude Ariadnes, die ik af en toe eens inkijk. Altijd weer leuk

Lilian Pilar zei

Unos folletos muy bonitos y poder realizarlos que mejor..xoxo

Lida zei

Wou dat ik goed kon breien, dan zou ik zo graag dat donkere jasje met plooirokje voor mijn pop maken, wat is dat enig! Knuffel
Lida

Antje uit Urk zei

Leuk Chris, lieve patroontjes en ik hoop dat je er snel iemand mee blij kunt maken!
liefs uit Urk