Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Lekker op dreef

Ik ben al lekker op dreef met de stapel siggy's. Ze zitten allemaal in 4 delen aan elkaar.


Nu de achterkant van de Rol verlengen en dan de lappen met een siersteek er op vastzetten.


En kijk, hiervan maak ik het laatste onderdeeltje van mijn GP.


 Dan is hij echt helemaal AF.


23 opmerkingen:

Monica zei

Wow, wat leuk al jouw siggy's op een rol.

katrien zei

Prachtig die siggierol.

marga zei

Ik vind het zo leuk zoals jij de siggy's aan elkaar zet en er iets zo iets heel erg moois van maakt.
Het is op dit moment ook heerlijk weer om in jou Ydille en mijn kamertje aan de slag te zijn.
Ik ben op dit moment niet uit mijn kamertje weg te branden.
En het is zo heerlijk om je tijd te besteden aan iets wat zo leuk is om te doen.
Met lapjes aan de slag GEWELDIG.
Je maakt ons met de dag nieuwsgieriger naar jou GP.
Groeten
Marga

BezigeBijMirjam zei

Wat een fantastisch idee Chris, zo'n Siggy rol!

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel mooi jou siggy rol
Groetnis Annie

sylvia zei

ohoh, wat is die rol toch leuk!!
Nu de openbaring van je GP nog...;0)
liefs, Syl

Ineke zei

Wat een leuke rol, zeer goed idee!

foekie's fashion zei

Je bent zeker lekker op dreef, wat wordt het een dikke rol en wel weer leuk he om mee bezig te zijn. Die van mij gaan niet zo hard, ik heb ze netjes in cellofaan in een ordner.
Groetjes, Joke

Annelies zei

Goed hoor !

Mieke van Minnen-Kanis zei

Mooi. Heerlijk om weer zo bezig te zijn.

Truus zei

Dat is nog eens wat anders dan een Randje-per-week rol!!
Het zal ook vast veel zwaarder zijn!
Nu nog je GP....
veel naaiplezier
groetjes,Truus uit Drenthe

feltfree på Åsly zei

Wat een enorme rol, mooi hoor

Yvonne zei

Wat een bijzondere rol vol herinneringen wordt dat!

Cisca Heiden van der zei

Wat verwerk je ze toch mooi, Chris! Jij was wel de eerste die de rol "uitvond", denk ik. En wat een mooier herinnering!
Groetjes, Cisca

Johanna Faber zei

Wat zal dat een schitterende siggy pronkrol zijn

Ik kijk ook vaak naar die van mij, en denk! wat zal er van al die mensen geworden zijn, met veel heb je contact en dan opeens!!!!!!!!! weg............je ziet maar hoe ons contact is ontstaan! een siggy!
Fijne dag groetjes uit Zweden

Floor zei

Nou dat laatste onderdeel van je G.P. daar kan ik geen brood van bakken hoor.
Heel benieuwd hoe het er uiteindelijk gaat uitzien.
Wat is je Siggi-rol dik! Het zijn er ook zoveel.
Zou leuk zijn als dat eens ergens kwam te hangen op een tentoonstelling of zo, want het is wel heel uniek.

Miny zei

Erg leuk idee!!

Tineke zei

Wat zijn het er veel !!!! Heel mooi om ze op deze manier te verwerken.
Groetjes Tineke

baukje zei

En dan zonaf en toe de rol maar eens uitrollen......

My cozy ✄ little space zei

Leuke blogje! ik zag u via andere haaksters, mooi om hier te lezen...groetjes

My cozy ✄ little space zei

Leuke post, ik zag u via andere haaksters, leuk om hier te lezen...groetjes ❤

Saskia Smit zei

Ze blijven vrolijk om naar te kijken.

Marjolein zei

Wat ziet dat er onwijs mooi uit, mooie kleuren allemaal.
Elke zaterdag als ik naar het zwembad rijd, zie ik het dakpuntje van het atelier in de tuin ;-)