Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Open voetje

Grijs, regen, wind buiten, een 'bom' ontploft in de keuken omdat de inbouw combimagnetron geen zin meer had en de nieuwe, die vanmorgen vroeg afgeleverd werd, problemen vertoond, kortom, voor mij tijd voor mijn eigen machientje.


Kort geleden een open naaivoetje aangeschaft voor het machine appliceren. Dan zie je tenminste waar de naald naar toe gaat. Hier ben ik bezig met mijn 'geheime project' en het gaat heerlijk. Dus nu heb je tóch een klein stukje van dat project gezien.

Nu eerst maar even koffie voor mijn hard werkende mannen.
Fijne dag.


13 opmerkingen:

Floor zei

Oooohhhh! Nu heb je toch een stukje verraden van je geheime project! Maar gelukkig niet zoveel, want geheim moet geheim blijven.
Een open voetje..... eens kijken of dat misschien iets voor mij is, want dan kan ik het lijntje beter zien als ik daar eens op moet stikken, maar het blijft moeilijk voor mij.

Rian, zei

Dit is een beetje plagen hoor. De spanning wordt opgevoerd, en we moeten toch nog een poosje wachten tot het geheel geshowd wordt. Nog een gelukje dat ik van geheimpjes houd... :)
Fijn, zo'n voetje, je ziet veel beter wat je doet; en ik hoop dat de nieuwe combi snel in orde is. De keuken is toch een beetje de spin in het huishoudelijke web, hè?
Liefs van mij, en denk je morgen een beetje om de wind, daar in het hoge noorden?

Anoniem zei

Heerlijk zo'n ontplofte bom in je keuken maar het werk komt pas als die mannen weg zijn:).
Ziet er mooi uit dat open voetje. Moet eens kijken of die bij mijn machine zit.
Groetjes,
Marjan

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel spannend weer, ja ik heb ook zo'n voetje bij mijn machine.
maakt mooi werk zo.
Groetnis Annie

marga zei

Met dat tipje van de sluier word ik alleen maar nieuwsgieriger.
En gaat het goed met het voetje enne ook met de magnetron???
Groeten
Marga

Sis Voorn zei

Leuk werkje !

Cisca Heiden van der zei

Fijn dat het voetje zo goed werkt! Ik hoop, dat de keuken er weer een beetje beter uitziet. Succes met je geheime project!
Groetjes, Cisca

Trudy zei

Volgens mij ben je wel happy met je nieuwe voetje
Veel plezier met je secret project!

Ans zei

Dat ziet er veel belovend uit!

Lilian Pilar zei

Chis, te acompaño con un cafe...
se ve prometedor, eses nuevo proyecto, disfruta!!!
xoxo = besitos = bsbs
desde Madrid!!!

Yvonne zei

Mooie kleuren, benieuwd naar de rest!

feltfree på Åsly zei

De kleuren van het geheime projecten zijn prachtig. Spannend

Ria van Kasteel zei

Zo'n voetje is zo handig , heel goed zicht op je werk. En ik hoop dat het snel goed komt met je combi magnetron.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))