Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Lekker bezig

Maandagochtend 9 uur.
Het licht in de Idylle brandt al een tijdje.


Vandaag moet er gedubbeld worden, het geheime project.
Dus mijn hele paleisje staat vol!



Het ging zó lekker dat het inmiddels helemaal klaar is.
Nu kan ik tussen de bedrijven door gaan doorpitten, machinaal.
Hij wordt zó leuk!!


26 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er supergezellig uit!! Veel plezier met doorpitten,
    groetjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een heerlijk paleis om in te werken. Fijn dat je er veel plezier aan hebt en dat het naar je zin en mooi wordt.
    Liefs
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een juweel van een werkpaleis! Een heerlijkheid en echt iets voor een Quilt Queen als jij.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Je zou zo willen beginnen tussen al die knusse spulletjes. Wat heb je toch een fijn quilthuisje.
    En dat ik nieuwsgierig ben, dat wist je al :) :)
    Succes er mee hoor.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief quilthuisje heb je zeg. Tussen al die gezellige sulletjes ku je het wel uithouden toch................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè, wat maak je ons nieuwsgierig! En wat een heerlijk eigen domeintje heb je toch. Veel plezier met quilten!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je daar een prachtig huisje! Zo gezellig, al die mooie dingen om je heen! En ik ben vreselijk nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er gezellig uit in de Idylle. Ben benieuwd naar je geheime project.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heerlijk zo'n gezellig quilthuisje in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo heerlijk rustig bezig zijn op de vroege ochtend. Heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben heel nieuwsgierig naar het eindresultaat. Dat wordt nog flink door quilten ook op de machine. Zal zeker prachtig worden.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi hobby-huisje heb jij! Dus dáár komen al die mooie dingen vandaan? Fijne tijd gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat ziet er echt uit als een quiltparadijsje ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi quilt huisje heb jij, veel quilt plezier.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je daar toch een prachtig plekje joh! Ik ben heel benieuwd naar je eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een geweldige ruimte/huisje heb je daar zeg! Daar wil je volgens mij wel elke dag zijn! Zelfs voor zo'n lastig klusje als het dubbelen van een quilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je toch een leuk Paradijsje voor jezelf! Daar is zelfs een quilt dubbelen geen straf!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je werkruimte ziet er wel super gezellig uit. Lekker een hele klus geklaard dus

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben heel benieuwd, en wat heb je daar toch een prachtig plekje.

    Liefs en een knuffel van Ria .;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gezellig zo dubbelen in je eigen knusse huisje.
    Het is niet het leukste werk, maar nu kan je lekker gaan quilten.
    Moedig om dat met de machine te doen, maar dat gaat wel lekker snel. Veel plezier er mee, en we wachten met spanning op de onthulling :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben heel nieuwsgierig naar het geheime project!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een reactie achter laat. Daar geniet ik altijd weer van.
Reageer je Anoniem en vind je het prettig een mailtje van mij te ontvangen, laat dan je mailadres achter of stuur mij die via het Contact tabblad op mijn blog.