Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Gedwarsboomd

Dacht ik maandag fijn de draad weer op te pakken, werd ik
 's morgens ineens gedwarsboomd door een stevige buikgriep.
Met alle nare details die er bij horen.
Dus niks laatste les van de applicatiecursus, bloggen, reageren, naaien of huishouden, maar slapperdepap in bed ....... 
Nu even met mijn lappietoppie omdat ik iets voor Chago moest uitprinten. Dat kan ik sinds kort lekker draadloos doen!
Maar hoe ik me ook voel, dit is zeker waar:


"Een dag ingesloten in gebed ontrafelt zelden". Je kan ook zeggen: valt niet in duigen. Mooi hè?! Dit borduurtje kreeg ik vandaag als verrassing van Joke. Helemaal iets voor haar om dat voor mij te maken. Met een mooie kerstkaart er bij.
Nu stop ik en zet het ding weer uit.
Welterusten.


11 opmerkingen:

Willy zei

Kruip maar weer snel onder de warme deken. Mooie post van Joke.
Ik wens je beterschap!

feltfree på Åsly zei

Van harte beterschap

Truus zei

Wat een mooie tekst kreeg je van Joke!
Het doet me denken aan de teksten die vroeger bij mijn Oma hing in de kamer.
Beterschap!
groetjes,Truus uit Drenthe

Cisca Heiden van der zei

Hopelijk ben je gauw weer fit, beterschap!
Wat een mooi borduurtjebheb je gekregen van Joke, lief van haar. Daar heb je vast een mooi plekje voor,
Slaap lekker, groetjes, Cisca

Rya, Rotterdam zei

Wat vervelend dat je ziek bent (en dat is zachtjes uitgedrukt, buikgriep is bepaald een lolletje), maar dat je niet naar de laatste les van de applicatiecursus kon, zal je wel héél erg jammer vinden; je vond het zo leuk om te doen!! Hou je maar rustig en wordt snel weer fit. Groet, Rya

Ans zei

Wat vervelend om geveld te zijn door de griep, ik hoop dat je snel weer opknapt. Beterschap!

inekeo zei

Wat jammer dat jedat je niet naar de laatste les kon Beterschap hoop dat je snel weer fit bent
INEKE

Floor zei

Hè wat vervelend voor je, had je zo'n zin om naar les te gaan en komt er zoiets. Buikgriep is geen pretje.
Misschien was door de gebeurtenissen je weerstand wat minder geworden en hup daar komt een virusje langs :-(
Beterschap.

Yvonne zei

Niet leuk, zo'n buikgriep, sterkte en beterschap gewenst!

marga zei

Ik hoop dat je snel opknapt. Ik denk ook dat Floor gelijk heeft en je door alles een beetje vatbaarder bent geworden.
Groeten
Marga

foekie's fashion zei

Mooie kerstkaart van Joke. Doe maar lekker waar je zin in hebt dan word je vanzelf weer beter. Groetjes van Joke