Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Super Siggy Udate

Kijk eens wat een oogst aan siggy's van de laatste weken!



Allemaal weer zó verschillend en met zorg gemaakt. Met vouwwerk, geborduurd, geappliqueerd of gestempeld. En er zitten ook altijd van die leuke briefjes bij.
Dit is niet alles, ik kreeg er nog meer.



Soms leer je ook iets over de omgeving waar iemand woont, zoals de klassieke zouttoren die als industrieel monument midden in Boekelo staat.



En kreeg ik een "groeiend hartje" van Wilma, de maakster, omdat ze een beetje liefde de wereld in wil sturen. Daar wil ik van harte aan mee doen en stuur dat beetje liefde door naar jullie allemaal!





Wil je ook meedoen met de Siggy-ruil, kijk dan even bij Marga en join de club!



25 opmerkingen:

Rya, Rotterdam zei

Wat een boel, joh, wat leuk!!! En wat zijn die dingen allemaal verschillend. Kun je weer je "kilometers" aanvullen. Ben benieuwd!
Groet, Rya

Hennie zei

Prachtige siggy's heb je ontvangen en zo veel ! ! !

Fijn weekend Hennie.

Guusje, zei

Ze zijn allemaal zo mooi en wat veel heb je er ontvangen. Geweldig.

Truus zei

Wat zijn het er veel deze keer en zo leuk!
Zag dat er een paar zijn met 2013 er op,die hadden ze zeker nog op voorraad liggen.Kun je weer verder met de siggy rol.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Annelies zei

Mooie siggies weer !

baukje zei

Allemensen , de postbode zal zich wel afgevraagd hebben of je soms jarig was. Wel erg leuk zijn ze en zo verschillend.

Johanna Faber zei

Wouw Chris, de postbode zal wel gedacht hebben!
Het is en blijft leuk, het is dat de post zo duur is, anders had ik ermee verder gegaan
Groetjes uit Zweden

Jane in Wales zei

Wat een mooie siggys zijn dat!

petronella zei

Super!

Miny zei

Het blijft altijd leuk om siggies te ontvangen, er zit nooit één dezelfde tussen.

Goed weekend
Groet Miny

Elvira zei

Que bonitos.
Yo tambien te mando amor Chris

Monica zei

Leuke en mooie siggies laat je weer zien

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel mooi allemaal, word hoog tijd dat ik weer eens wat meer inspiratie hier voor krijg.
Het is mooi en het blijft leuk
Fijn weekeind Groetnis Annie

Mieke van Minnen-Kanis zei

Mooie kleuren ook allemaal.... Fijn weekend gewenst

Mieke

Floor zei

Dank je wel voor het beetje liefde Chris.... ik stuur het ook aan jou en aan al je lezers...
Leuk dat je weer zoveel Siggi's hebt gekregen. Jij stuurt er vast ook heel veel weg.
Van andere mensen hoor ik er niet veel meer over, misschien wordt het bij sommigen wat minder.

feltfree på Åsly zei

Je hebt er weer een hele voorraad bij. leuk hoor.

Ria van Kasteel zei

Wat veel zeg, daar gaat de rol weer van groeien. Er zitten mooie bij.en een mooi gebaar het hartje, daar zouden meer mensen over na moeten denken de wereld zou zoveel mooier zijn.

Liefs en een knuffel van Ria ;0))

Cisca Heiden van der zei

Wat veel en wat mooi, Chris! En ook nog één met zo'n mooie boodschap. Dankjewel!
Fijne zondag, Cisca

katrien zei

Wat heb je er weer veel ontvangen.Leuk voor je verzameling.

Tineke zei

Wat veel siggy's heb je ontvangen en wat een mooie zitten erbij.

marga zei

Hele mooi siggy's. En weet je als ik het blogje lees leer ik ook nog iets want ik kan mij de zouttoren in Boekelo niet voorstellen. Erg he ik woon er nog geen 10 km. vandaan. Ik stuur jou geen hartje maar gewoon een beetje liefde want begrip liefde en respect is toch iets wat wij juist op dit moment nodig hebben.
Groeten en liefs
Marga

Eulalia Isabel zei

Bellos todos los siggys, de todo el mundo, son tantos...
saludos amiga

Ans zei

Dat is weer een mooie aanvulling voor je verzameling!

Anoniem zei

Ohhhh ik zie ze nu pas, Pfff dat legt wel een druk op me om ook zo'n mooie te maken als ik hier allemaal zie. Prachtig !
Ik ga m,n best doen buvie !

Hermie zei

Jeetje wat een siggies en allemaal zo mooi gemaakt.