Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

L' Amour pour la Broderie

Een poosje terug was ik bij Ineke O.
Gezellig bijgepraat en veel van haar handwerk bewonderd.
Een paar jaar geleden maakte zij dit borduurwerkje voor mij:


Ik verwerkte dat in een naaimachinehoes (KLIK)

Ze doet mee met het 'Randje per Week', maar borduurt daar ook eigen dingen tussen. Een paar foto's. Die zijn jammer genoeg niet zo mooi en scherp.


Ik heb er altijd zo'n bewondering voor. Wat lijkt me dat toch een werk!
Ook heeft ze een soort 'boek' gemaakt, misschien kennen jullie het patroon wel. Prachtig!


Ineke heeft ècht wat je noemt
L'Amour pour la Broderie!

Allemaal een heel fijn weekend met veel Amour!


17 opmerkingen:

Cisca Heiden van der zei

Prachtig, Ineke's randjes en de andere borduurwerken!
Dat borduurwerken de naaimachine en de poes vind ik toch zo mooi, en de naaimachinehoes die er mee maakte vind ik geweldig. Een sieraad in je kamer!
G
Fijn weekend en groetjes, Cisca

feltfree på Åsly zei

Wauw bewondering voor haar werk hoor. Geweldig zo mooi. Wat leuk om haar borduurwerk in een naaimachine hoes te verwerken

sylvia zei

Prachtig!!! Jij ook een heel fijn weekend, liefs, Syl

Shirley zei

Och wat schitterend mooi, die blauw-witte zijn mijn favoriet! En de foto's zijn toch wel heel goed gelukt vind ik 😊, een heel fijn weekend!

Annelies zei

Erg mooi !!

Monica zei

Wat maakt Ineke mooie borduurwerken! (schiet mij te binnen dat ik ook een mooi borduurpatroon van/voor een naaimachine(hoes) heb

FLR zei

Geweldig, wat een productie en zoooo mooi, wat zul je genoten hebben! Bedankt dat we ook mee mogen kijken,
groetjes
Francisca

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een mooi borduurwerk maakt Ineke. De naaimachine met de poes eronder is erg leuk en je hebt het mooi verwerkt in de hoes. De randjes zijn ook prachtig. Het is zo leuk dat iedereen zijn eigen draai eraan geeft en zo heel veel verschillende resultaten van de randjes te zien zijn.
Mooi weekend, Joke

Lida zei

Schattig dat naaimachientje en wat een mooie map! Fijn weekend, knuffel
Lida

Floor zei

Kunstig dat borduurwerk, en inderdaad heel veel werk. Maar zeggen ze dat ook niet van het maken van een quilt?
"Jeetje wat een werk al die steekjes" krijg ik altijd te horen.
Het is allebei leuk om te doen vandaar dat veel quilters ook borduren.

Ans zei

Wat een prachtig borduurwerk!

Guusje, zei

Wat een prachtige borduurwerken zijn dit en allemaal even mooi. Geweldig om even mee te mogen genieten.

katrien zei

Wat een mooie borduurwerken.

petronella zei

Schitterend! Ik ben ook gek op borduren, maar echt voor ontspanning op de bank, daarom neem ik "domweg" het patroontje over, hoef ik niet op zoek naar allerhande patroontjes! Heb natuurlijknog even doorgeklikt naar je naaimachinehoes (zat nog in ù'n herinnering) Heel mooi! Fijn weekend!

Annie Kingma.Bonnema zei

Borduurwerk is heel mooi.
Even door geklikt naar je naaimachine hoes.
Wat een super mooi werkstuk
Fijne Zondag
Groetnis Annie

Yvonne zei

Prachtig hoor, die borduurwerken!

Ria van Kasteel zei

Mooie randjes,nog een paar weekjes en dan start het nieuwe project, ga ook weer meedoen. Maar dat boek vind ik ook prachtig.

Lieve groet en een knuffel van Ria :0))