Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Kort berichtje

Lieve mensen. Even een kort berichtje.
Deze week zal ik geen tijd en vooral geen animo hebben om te bloggen omdat afgelopen nacht een schoonzusje vrij plotseling is overleden. Door complicaties na een heel intensieve behandeling van borstkanker die eigenlijk goed aansloeg.
De mogelijkheid om te reageren heb ik maar uitgezet.
Wens jullie allemaal een goede week.
Liefs van mij.

Geen opmerkingen: