Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Hij is af!!


Ja, hij is af, de CAL!


Inclusief rand met picootjes.


En we kunnen er wel samen onder!
Leuk was het om er mee bezig te zijn,
maar ik ben nu toch blij dat hij klaar is.


30 opmerkingen:

KijkDaarIs zei

Een hele klus ..maar wat is het een mooie vrolijke deken geworden !!!
Fijne dag..!!..;0))

Cisca Heiden van der zei

Wat is-ie mooi geworden! Maar ik kan me voorstellen dat het nu heerlijk is dat hij af is.
Groetjes, Cisca

Monica zei

Lekker op tijd voor de winter, en wat is hij vrolijk!

sylvia zei

oh, Chris, wat is ie mooi!! En zo groot!! Jij hebt wel heel hard gewerkt! Mijne moet nog 20 cm en dan is ie vierkant: ong 130x130 cm! Ik vermaak me ermee bij de televisie, overdag is voor de POP, dat gaat ook heeeeeel lekker!!!!!!
liefs, Syl

Ans zei

geweldig, wat is die mooi! De mijne is ergens bij toer 20, ik ben met teveel dingen tegelijk bezig.

Yvonne zei

Wat zal die een gewicht hebben? Hoeveel bolletjes zitten erin? Prachtig geworden hoor, echt een blikvanger!

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat is hij mooi geworden Chris. Prachtige frisse kleuren.

Janet zei

Wauw! mooi! Ik loop en paar weekjes achter, ben nu bij week 35 dus even doorhaken. Maar deze deken wordt je helemaal blij van!!

Bed, breakfast en quilts zei

wat een gezelligerd! Bij mij ligt hij op de rand te wachten, even moed verzamelen...

Lilian Pilar zei

Que colorido y cuanta variedad de puntos, me encanta...
te ha quedado preciosos
xoxo

katrien zei

Wat leuk.Gezellig op de bank.
Ik loop wat achterop.

patricia zei

Schitterend!!
En wat een mooie kleuren zeg, nu lekker van genieten in de koude wintermaanden :)
Fijne dag, groetjes Patricia

Marianne zei

Proficiat Chris. een prachtig werkstuk voor de winter geklaard. ook de afwerkrand is schitterend. Nu hopen dat hij nog een beetje voor de show kan blijven liggen.
Lieve groet, Marianne K.

Tineke zei

Schitterend! Je mag trots zijn op jezelf.

marga zei

Geweldig. Daar mag je trots op zijn. Prachtige kleuren en een mooie rand. Daar zitten heel wat uurtjes werk in maar ook heerlijk dat jullie er saampjes onder kunnen. Dat gaat heel gezellig worden als het kouder wordt.
Groeten
Marga

Aangenaam verpozen met Joke zei

De deken is heel mooi geworden. En zo vrolijk van kleur. Hier kan je met recht trots op zijn.
Groeten, Joke

Ineke zei

Prachtige deken en de rand is erg leuk met de picootjes.

Liefs, Ineke

chevremont zei

gefeliciteerd, wat is die mooi geworden! geniet ervan!

Annie Kingma.Bonnema zei

O kijk ik even niet in de blogs, zie ik nu pas je mooie deken.
Prachtig mooi geworden, fijn dat je hem af hebt.
Groetnis Annie

Terray zei

Hoi Chris, je deken is een plaatje geworden! Lekker vrolijk.....leuk dat je mee geweest bent op deze haakreis. Toch bijzonder dat quiltsters "opeens" zijn gaan haken. Erg leuk en bedankt voor je lieve/leuke mail. Lieve Groetjes Tertia

creatievelingelly zei

Hij is prachtig geworden. Net op tijd voor de koude dagen. En ga je nu verder met haken

Anoniem zei

Prachtig geworden buvie en wat is dat toch een heerlijk gevoel om te zeggen KLAAR !!! En nu verder met 1 van de projekten ? Kan niet wachten tot je geheime projekt klaar is.
Groetjes en tot snel . Joke

Jasmijn zei

Wat een plaatje! wees er maar trots op hoor!
en natuurlijk er lekker onder kruipen.

Inge zei

Wat goed, Chris! En hij is hartstikke leuk. En nu maar hopen dat het koud wordt en dat jullie er samen lekker onder kunnen gaan liggen.

Floor zei

Vreemd... ik heb jouw blog gemist op mijn blog-berichtenlijst.
Zie een plaatje van jou bij iemand anders op haar blog.
Maar leuk dat hij af is, heerlijk vrolijk en gezellig geworden.
Laat de winter maar komen!
Nou, toch nog maar even wachten hoor, eerst een heerlijk warm weekend. Misschien nog even van de tuin genieten?

Marjolein zei

Wow, Chris, wat is hij mooi geworden!!
Ik heb de laatste toeren gehaakt nu nog een rand en dan is hij affo

Groetjes Marjolein

Anita Vlijtige Handjes zei

Hij is prachtig met het glansje. Cozy cozy :-)

quiltlodge gerda zei

Af en prachtig! Heel vrolijk. Ik wens jullie samen vele genoeglijke uurtjes onder deze gezellige deken!

feltfree på Åsly zei

Wat is t'ie leuk. heerlijk al die vrolijke kleurtjes.

Jolanda zei

Kijk daar word je vrolijk van, al die kleuren. En wat leuk dat je verschillende steken hebt gebruikt. Mooi dat hij voor de winter af is. Groetjes Jolanda.