Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Het hoekje van Joke

Nou hoekje ..... het was meer een HOEK en wát voor een! De meesten van jullie kennen Joke en haar prachtige borduurwerk wel . Maar het is natuurlijk wel heel bijzonder om haar te midden van veel van haar werk te zien staan. En helemaal als dat in Veldhoven is.


Zó prachtig, zó fijntjes. Ik sta er altijd met bewondering naar te kijken.





Er was ontzettend veel belangstelling voor haar werk en ik weet dat ze al die dagen héél veel heeft gestaan en héél veel heeft verteld.




Ze stond ook op een prachtige plek, vlak bij de ingang. 
Was leuk om haar weer te ontmoeten.

Joke met Marjan

Joke, je bent een kei!! Wat zal je er van genoten hebben en wat geweldig dat je de mogelijkheid had om zóveel van je prachtige werk te laten zien.


16 opmerkingen:

Ans zei

Joke maakt ook prachtige kunstwerken, en met een snelheid waar je U tegen zegt. Ik denk dat zij turbo naalden gebruikt!

Yvonne zei

Wow! Indrukwekkend hoor! Wat een prachtige borduurwerken. De uren die daarin zitten......pffff

baukje zei

Prachtig! Die engel postzegels .....die zijn zo mooi. Kleine schilderijtjes op zich. Wat een werk...

AnitaS zei

Gelukkig dat ik de foto's kan bewonderen. Jammer dat ik ze niet in het echt kon zien.

petronella zei

Bedankt voor het verslag!! Kan ik even meegenieten!

Janny de Roo zei

als je alles zo bij elkaar ziet is het inderdaad indrukwekkend. die rode kerstloper is grandioos.....wat een sierraad aan de muur.....ik ga nog eens bij Joke zelf kijken of ik het helemaal kan bekijken....dank !

Lida zei

Zo jammer dat ik niet kon, maar dankzij jou en alle anderen die op hun blog foto's zetten kon ik toch meegenieten!
Knuffel
Lida

feltfree på Åsly zei

Het ziet er erg mooi uit, Leuk dat je het van dichtbij kon bekijken

Floor zei

Zucht.... ben helemaal verliefd..... ga stoppen met quilten... ik ga borduren! :-)
Die rode, wat een schitterend werk is dat!
Kan me voorstellen dat iedereen die binnenkwam daar lang bleef staan om al dat moois te bewonderen.

marga zei

Geweldig al die mooie borduurwerken. Ik denk dat iedereen er van genoten heeft maar ik hoop ook Joke zelf.
Groeten
Marga

Willy zei

Prachtig borduurwerk. Petje af voor Joke. Dank je voor dit verslag.
Groetjes,

sylvia zei

wat een prachtig werk!! Ik volg Joke niet struktureel, had weleens wat gezien, maar dat ze zoveel mooie dingen heeft gemaakt.....chapeau!!
liefs, Syl

Johanna Faber zei

Hi Chris wat is dit een leuk artikel geworden, voel me weer groeien, Dank je wel

Ik ga het nog eenmaal meemaken dit weekeinden in Söderhamn, ga zo opzetten

Fijn weekeinden liefs joke

Rene Offenberg zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cisca Heiden van der zei

Wat een prachtige borduurwerken, zeg! Wat jammer dat ik niet geweest ben. Maar gelukkig heb je een mooi beeld van haar "hoek" gegeven. Schitterend!
Groetjes, Cisca

quiltlodge gerda zei

Ik was ook diep, diep onder de indruk van haar werk!