Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Eén jongetje en zeven meiden!

Meneer (of misschien mevrouw?) ooievaar is heel nieuwsgierig en wil beslist even weten of het allemaal daar in die kamer wel goed gaat. 


Met zeven meiden en één klein jongetje! Ja hoor, maakt u zich maar geen zorgen, het gaat hier prima!


'Overoma' (ja heus .....), tante (lees: dochter) en de vier nichtjes zijn op kraambezoek. Ik heb met plezier zitten kijken naar de reacties van mijn meiden.


Ze waren zó onder de indruk, ontroerd zelfs. Tranen in hun ogen en .......... wij willen óók een baby! 
"Dat is prima", zegt dochter, "maar daar wachten we nog wel een paar jaartjes mee!"

Mijn kleinste meid is er helemaal beduusd van.


Vooral van die kleine vingertjes!


Ja, ik ben nu echt een soort overoma (overgrootmoeder, dat klinkt zo .... nee, dat past niet bij me). De lieve mamma van dat jongetje is de oudste dochter van een van onze pleegdochters, vandaar.



Morgen héél vroeg mijn bed uit, de trein in samen met Marjan B. op weg naar Veldhoven!


21 opmerkingen:

Mieke van Minnen-Kanis zei

Van harte gefeliciteerd Chris. Over oma, zo leuk zo'n kleintje en zo'n rijk bezit. Het fijne is, en dat spat ook van de foto's af, dat zo'n babytje zoveel plezier in het leven van heel veel mensen om zich heen brengt. Heel veel geluk ermee!!!!!

Monica zei

Van harte gefeliciteerd, wat een schatje, en wat lief omringd door al die 'fans'

Ans zei

Gefeliciteerd, wat schattig! Heel veel plezier in Veldhoven!

Cisca Heiden van der zei

Van harte Chris, heerlijk, hè, weer zo'n klein wondertje in de familie. Leuk, al die meiden van je bij elkaar, om trots op te zijn!
Veel plezier vandaag in Veldhoven, ik ben er op het ogenblik te moe voor, anders was ik ook graag gegaan. Geniet ze!
Groetjes, Cisca

neeftje zei

Gefeliciteers, wat een schatje! Veel plezier in Veldhoven!

Annelies zei

Wat bijzonder en ontroerend. Van harte !!

Truus zei

Van harte gefeliciteerd ouders en overoma en overopa!!!
Wat een rijkdom zo'n gezond klein wondertje.Alleen Chris-tel ik nou verkeerd? Zie er maar 5 meiden en 1 jongetje.... (lol)
Veel plezier in Veldhoven
groetjes,Truus uit Drenthe

Rita zei

Gefeliciteerd met dit mooie mannetje. Morgen veel plezier in Veldhoven. Gr, Rita

Annie Kingma.Bonnema zei

Gefeliciteerd, met het kleine mannetje.
Klinkt mooi hoor overoma. oerbeppe zouden wij zeggen.
Veel plezier in Veldhoven morgen
Groetnis Annie

Marly zei

Wat leuk dat je nog steeds contact houdt met deze familie. Gefeliciteerd!

M Verheij zei

Gefeliciteerd,oma Chris en opa.
Wat is zijn naam van deze knappe knul.
Wat dat vertel je niet

katrien zei

Proficiat.
En hopelijk kom ik je morgen tegen in Veldhoven.

Ineke zei

Van harte gefeliciteerd en wat een ontroerende foto;s, zo mooi!!!

Liefs, Ineke

Floor zei

Ja.... zo'n lief klein kindje... wie wil dat nou niet.
Gek hè, hoe oud je ook bent, je voelt gelijk zoiets van "dat wil ik ook".
Dat heb ik ook altijd met mooie quilts :-)
Laten we het daar dan maar bij houden moet er niet meer aan denken om er 's nachts uit te moeten.
Maar het is een schatje, kan me voorstellen dat de meisjes daar helemaal verliefd op zijn.
Wat mooi hè, al die prachtige mooie vrouwen zo bij elkaar.
Veel plezier in Veldhoven morgen, jeetje dat is wel een eind reizen!

Yvonne zei

Het blijft een wonder, zo'n mooi lief kindje! Heerlijk dat hij zo omringd is met liefde. Heel veel plezier in Veldhoven morgen!

Willy zei

Daar horen felicitaties bij Chris, dus van harte. Zo mooi om te zien. Leuk dat ik even mee mocht kijken naar dit kraambezoek. Veel plezier morgen en doe Joke een knuffel van mij. Groetjes,

feltfree på Åsly zei

Wat een prachtige foto's. Veel plezier morgen

marijna zei

Het blijft vertederen die kleine babytjes. Gefeliciteerd met je overoma schap. Ook over opa natuurlijk!

foekie's fashion zei

Wat is dat toch prachtig he, zo'n hummeltje. En overgrootoma met ere hoor. Pracht meiden heb je en nu een pracht mannetje erbij. Geniet ervan.
Groetjes van Joke

marga zei

O wat een mooi kindje. Het is echt een heel prachtig stel daar op de bank. Geniet er maar van met volle teugen.
En hoe was het in Veldhoven?
Fijne week
Marga

Lida zei

Gefeliciteerd, wat een gebeurtenis! Heerlijk vier generaties zo te zien genieten van God's wonder! Mijn kleinkinderen noemen mijn moeder Groot-oma en dat beviel haar altijd prima! Geniet maar van dit mooie mensenkind!
Knuffel
Lida