Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Donker!!

Nòòòò, wat is het donker! En buiten nat! Maar binnen gezellig hoor. Prima tijd voor wat administratie.


Er moeten weer siggy's de deur uit èn een logje geschreven.
Maar vanmiddag moet ik zèlf de deur uit, weer of geen weer.
Naar de 3e appliquatie les bij Aljona in Schagen.
En morgen moet ik er ook uit, als het dan maar wat beter weer is. Ruth en ik gaan dit blokje naar de Sampler brengen.


Blokje L2 van de SBS. Voor DEZE leuke actie. Ik ben erg benieuwd hoe de winkel veranderd is, ben er zó lang niet geweest.

Allemaal een fijne en gezellige dag!


11 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Chris, wat heb je een prachtig blokje gemaakt!!!

Yvonne zei

Wat een enig blokje, heel mooi! Brrr....eigenlijk geen weer om de deur uit te gaan maar veel plezier!

marga zei

Een heel mooi blokje. Het weer buiten is inderdaad niet mooi maar nodig want zo gaan de bladen van de bomen. Maar je kunt nu ook rustig binnen aan de slag met leuke dingen.
Veel plezier morgen ik ben benieuwd of je nog met een nieuw lapje thuis komt want o de verleiding is zo groot.
Groeten
Marga

Ria van Kasteel zei

Was vanmorgen al vroeg de kasten aan het uitmesten, gevol een vuilniszak met papier wat al veel te lang lag en nieemand meer iets aan heeft. Wat kaartemaakbladen bij de overbuurvrouw gebracht en door de wind naar de papierbak. De boodschapjes zijn in huis en nu lekker lapjes knippen. Veel plezier bij de workshop en bij de sampler.

Lieve groet en knuffel van Ria ;0))

Annelies zei

Wat een leuk blok !!

Hennie zei

Mooi blokje, wat een prachtig hart zit er in dit blokje ! !

feltfree på Åsly zei

Dat is een prachtblok geworden. Ik ben benieuwd hoe het quilt er later uit gaat zien

Floor zei

Wat een prachtig blok is dat geworden voor deze actie!
Niet alleen het patroon, ook de stoffen zijn prachtig gekozen.
Zal best apart worden die quilt, want iedereen gebruikt natuurlijk zijn eigen stofjes.
Veel plezier morgen op de 2e les.
Vannacht komt er veel meer storm.... ben erg bang voor storm, dus van slapen zal wel niets komen.

sylvia zei

wat een schattig blokje hebben jullie gemaakt, zulke mooie kleurtjes!!
Doe je voorzichtig op de weg, het waait nog hard. Maar jouw auto zal niet snel wegwaaien, he??!!
dag dag, liefs van mij

katrien zei

Prachtig blok.
Las zopas op het blog van Joke dat je zaterdag naar Veldhoven gaat.Ik ga dan ook ,zal naar je uitkijken.

Hermie zei

leuk blokje heb je gemaakt. Veel plezier met appliqueren