Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Nou ja!

Stap ik gisterochtend in de trein naar Amsterdam
 en wie zitten daar???? Deze twee 'apen'!


Onze jongste én oudste kleindochter. Samen op weg naar Artis! Zomaar op vrijdag. Grote zus heeft op vrijdag geen college en dacht: "kom, ik neem mijn zusje (die nog niet naar school hoefde....) gezellig mee naar de aapjes. Voor haar de allereerste keer in een trein. Alle zussen zijn zó lief voor haar. Ze moet oefenen met haar armpje en dat is best heel pijnlijk.

Zij naar Artis, ik naar de quiltwinkels. Was de H&W toch dicht!!!! Snik! Stond niks op de deur, wel op hun site, had ik niet naar gekeken. Maar bij Birdblocks had ik meer geluk en ben ook goed geslaagd. Deze stofjes o.a. voor mijn geheime project. Word je toch vrolijk van.


Broodje op een bankje op de Dam, heerlijk in het zonnetje. En nog gauw een fotootje gemaakt door een kier van de afscheiding die voor het Centraal Station stond.


Ze waren bezig met iets leuks op te bouwen i.v.m het 175 jaar bestaan van ons Spoor. Vandaag precies 175 jaar geleden reed de 1e trein in Nederland. Je kan het lezen en zien op www.175jaarspoor.nl .

En nu ga ik eerst eens logjes lezen.
Fijn weekend allemaal.


15 opmerkingen:

Ineke zei

Wat enig en lief dat je oudste kleindochter haar zusje mee nam naar Artis! Leuke verrassing! Je hebt toch leuke lapjes gescoord.

Fijn weekend, liefs, Ineke

Yvonne zei

Wat een leuke ontmoeting! Lief van je kleindochter haar zusje mee te nemen. Een quiltwinkel die dicht is?...... Het zou verboden moeten worden!

Floor zei

Kan me goed voorstellen dat je flink baalde!
Kom je zo'n eind met de trein is ie dicht!
Kijk net even op de site van Den Haan en Wagenmakers, maar daar staat helemaal niets over op. Niet netjes hoor.
Gelukkig is er nog een quiltwinkel naast, maar voor antieke stofjes moet je toch bij die ander zijn.
Gelukkig zocht je vrolijke stofjes en ben je toch geslaagd.
Grappig dat je je kleindochters tegenkwam in de trein.

marga zei

Nou mijn op mijn blog is nog niets te lezen heb nog een beetje start problemen. Maar het komt goed hoor een dezer dagen.
Ik had jou gezicht wel eens willen zien toen jij daar zomaar die twee dames in de trein tegen kwam. Maar ook heel fijn om te lezen dat de meiden zo goed voor elkaar zorgen, geweldig.
En de lapjes het zijn echte Chris kleurtjes maar ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar dat projekt waar jij ze voor gaat gebruiken.
Fijne zondag
Groeten
marga

Annie Kingma.Bonnema zei

Gezellig zo je twee meisjes te treffen in de trein
Mooie lapjes gescoord.
Groetnis Annie

inge zei

he, je was bij Merel! leuk!

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat leuk, die twee zusjes samen op stap en ze dan toevallig tegenkomen. Een leuk cadeautje.... groetjes Mieke

Truus zei

Wat zul jij vreemd opgekeken hebben om daar deze 2 leuke meiden in de trein te zien zitten!
Wisten zij dat jij ook naar Amsterdam ging? Gelukkig voor jou dat er 2 quiltwinkels vlakbij elkaar zijn anders was je lapjesjacht op niets uitgelopen.
goede zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

foekie's fashion zei

Wat een mooie dag en wat een leuke verrassing die twee kleindochters te zien. Leuke lapjes, gelukkig twee quiltwinkels, is er altijd wel eentje open. Groetjes van Joke

creatievelingelly zei

Wat gezellig dat je die meiden tegenkwam. Dat is genieten.
Misschien zie ik je volgende week zaterdag in Enkhuizen

feltfree på Åsly zei

Een gezellig tochtje dus. Wat een verras. Jammer dat je niet wist dat de winkel dicht was, maar je bent in elk geval heel goed geslaagd.

AnitaS zei

Een leuk dagje weer. Mooie lapjes heb je gekocht. Fijne zondag.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Amandelen plukken met de kleindochter. Beide kleindochters als verrassing in de trein tegenkomen. Het lijkt zo'n klein geluk, maar eigenlijk is het groot geluk. Gelukkig kon je ook nog slagen met de lapjes.
Fijne zondag, Joke

Lilian Pilar zei

Chris!!!
tus nietas son guapisimas y se ven contentas, me encanta la primera foto...un gran abrazo

Gonny zei

Eindelijk weer eens even 'bij-gelezen'. Bee, vakantie, bezoek aan de werf (Als ik de foto's zo zie voel je je inderdaad 'klein';-))
Jammer dat een winkel gesloten was maar toch mooi geslaagd bij de ander. Je maakt ons nieuwsgierig met de opmerking: geheim project...