Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Geduld


Terwijl het buiten wel herfst lijkt, zit Beertje Bas warm gebufferd in de schommelstoel op mijn slaapkamer. Geduldig te wachten tot kleine handjes hem weer komen knuffelen.
Maar de quilt in wording om hem heen lijkt ook wel geduldig te wachten ......


.... tot míjn handen hem weer oppakken, niet om te knuffelen ....... nou ja een beetje dan ...... maar om eindelijk eens een begin te maken met doorpitten. Toch ben ik bang dat dat nog een poosje zal duren. Voorlopig geniet ik maar van het kijken naar beertje en quilt.


12 opmerkingen:

Johanna Faber zei

Wat word dat een schitterend quilt een punkstok in je huis , en knuffelbeer zal je daar zeker bij gaan helpen
Groetjes uit Zweden

Vera zei

De édes a maci... vigyáz a takaróra..Gyönyörű a takaró!

Ineke zei

Zoals mijn vader altijd zei: Rustig aan dan breekt het lijntje niet.

Liefs, Ineke

Floor zei

Wat heb jij een gezellige slaapkamer Chris, met een prachtige kast.
Ja, je denkt toch niet dat ik alleen naar de quilt kijk :-)
Maar die mooie quilt.... nee die kan niet wachten hoor, wil heel graag doorgequilt worden, ik weet het zeker.
Vooruit, dan wacht ie nog even totdat je tijd en zin hebt.

Annie Kingma.Bonnema zei

Alles op zijn tijd toch, straks ben je zo aan het doorpitten.
Beertje zit er nog fijn
Groetnis Annie

Lida zei

Je zou bijna denken dat je quilt al af was, maar het staat wel heel gezellig zo! Knuf
Lida

Mieke van Minnen-Kanis zei

Hij is nu al zo mooi!! En het beertje zit er lekker op cq in....groetjes Mieke



chevremont zei

het is een prachtige plaats! dat quilten kan nog even wachten, geniet maar van de schoonheid nu

Ans zei

Wat een mooi plaatje, zo gezellig!

Ria van Kasteel zei

Lief beertje en een mooie quilt, maar alles op zijn tijd.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Lilian Pilar zei

Un Osito precioso, un dulce edredón, sus colores son bellisismos..
Abrazos

Willy zei

Prachtig Chris! Na het quilten kunnen ze ook weer samen in het stoeltje, want het staat heel sfeervol en warm. Fijn weekend, lieve groet