Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Eindelijk weer eens ...

... onze Mini-Bee. Met 3 verschillende projecten.


Joke ijverig met haar vlinders en bloemen


Zover is ze nu:


En kijk eens naar de voelsprietjes van haar vlinders! Ze heeft het advies opgevolgd, zó leuk!



Ruth heeft de quilt voor haar dochter weer opgepakt. Daar laat ik de volgende keer een foto van zien hoor. Hij wordt prachtig!


En zover ben ik met de CAL. Hij wordt al lekker zwaar. Hij is nu ongeveer 155 cm. Ik wil er nog een cm of 30-40 aan, dan is het genoeg.


De Catharine Wheel rand heb ik aangepast, zit wat minder los in elkaar.
Ik pak het haakwerk zo af en toe op, met die hele warme dagen was het te warm op schoot, maar nu gaat het weer lekker.

Zo, dat was het weer voor deze week. We hebben een druk weekend voor de boeg met 3 feesten! Dat gebeurt niet meer zo vaak.
Fijn weekend en liefs van mij.



11 opmerkingen:

Monica zei

Dat gaat vast gezellig worden het weekend met al die feesten. Wat wordt het randjesdekentje leuk zeg, ik kan mij indenken dat hij zwaar wordt.

quiltlodge gerda zei

Wat istie leuk geworden met die bloemetjes en vlinders! Om maar niet te spreken van jouw gehaakte deken; heerlijke frisse kleurtjes heb je gebruikt.
Dat wordt een geweldig weekend, heeeel veel plezier!!!

Floor zei

Voelsprietjes aan de vlinders, gelukkig maar, want zo hoort het, hebben de vlindertjes vast hard nodig.
Jou SAL wordt vrolijk en groot. Lekker voor de winter.
Jullie krijgen dus een druk weekend met drie feesten! Dat wordt proppen in twee dagen.
Zal maandag wel uitgeput zijn, maar hopelijk is het wel allemaal heel gezellig.
Veel plezier dan maar.

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi de vlinders, en ook jou deken mag er zijn.
Fijn weekeinde
Groetnis Annie

katrien zei

leuk je deken,ik sta enkele weken achterop,zal er werk moeten van maken na ons verlof.Groetjes uit de Loirestreek

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat een mooie kleuren, de vlinders en de CAL-deken. Wat doen kleuren toch veel. Vind het wheel zo veel mooier, heb hem ongeveer net zo, of misschien wel helemaal zo aangepast. Groeten Mieke

feltfree på Åsly zei

Wat ziet je deken er mooi uit. De vlindertjes zien er prachtig uit zo.

Ans zei

Jij bent verder met je deken dan mij, ik vind hem heel mooi worden. Geniet van je weekend!

Eulalia Isabel zei

Lindos todos los trabajos.
saludos

Saskia Smit zei

Uitgefeest? Dan nu lekker op de bank onder je dekentje.

MarianneD zei

En,is het gezellig geweest? Wat schiet je al op met je CAL,het is inderdaad een heel gewicht! Leuk om alle verschillende projecten te zien...fijne dag!