Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een heel stelletje siggy's

LEUK!! Al die reacties op de vlinder-bloemenquilt in wording van Joke in het vorige logje!! Ze zit er nu aan vast, aan het borduren van de voelsprietjes, haha. Maar dat is haar wel toevertrouwd hoor, ze is ook een geweldige borduurster!

De reactie van Joke zelf:
Ik wil iedereen die gereageerd heeft op mijn hexies en meegedacht heeft heel hartelijk bedanken.
Het is duidelijk dat ik de voelsprietjes ga borduren met de steelsteek. Ook de tips omtrend de effen bloemen neem ik mee. Volgende week ga ik met dochterlief alle vlinders en bloemen op kleur sorteren en dan heb ik de hele maand september op de camping om het in elkaar te gaan zetten.
Doordat ik nu sinds maanden even niets kan doen heb ik de afgelopen dagen m,n vloer geboend, m,n gordijnen gewassen en ander poetswerk verricht en m,n vloerkleed op m,n knieën gereinigd. Deze afkickverschijnselen moeten niet te lang duren hoor. Nogmaals dank jullie wel voor het meedenken en de lieve reacties. Ik hoop in oktober een onderwerp te kunnen tonen uit 1 stuk in plaats van 50.

Dan nu de siggy oogst van de laatste weken. Het ruilen ging niet zo snel, ik denk door de vakantie tijd, maar het zijn er toch weer 11.



Ze zijn allemaal weer ontzettend leuk. Ik geniet ook altijd van de bijgesloten briefjes. Soms heel ontroerend! Nog 44, dan heb ik mijn doel bereikt.

Fijn weekend en tot volgende week.


13 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohhh buvie wat weer een mooie Siggy's . Nog 44 ? Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

Verder wil ik iedereen die gereageerd heeft op mijn hexies en meegedacht heeft heel hartelijk bedanken.
Het is duidelijk dat ik de voelsprietjes ga borduren met de steelsteek. Ook de tips omtrend de effen bloemen neem ik mee. Volgende week ga ik met dochterlief alle vlinders en bloemen op kleur sorteren en dan heb ik de hele maand september op de camping om het in elkaar te gaan zetten.
Doordat ik nu sinds maanden even niets kan doen heb ik de afgelopen dagen m,n vloer geboend, m,n gordijnen gewassen en ander poetswerk verricht en m,n vloerkleed op m,n knieen gereinigd. Deze afkickverschijnselen moeten niet te lang duren hoor. Nogmaals dank jullie wel voor het meedenken en de lieve reakties. Ik hoop in oktober een onderwerp te kunnen tonen uit 1 stuk in plaats van 50.
Groetjes Joke

Annelies zei

Mooie siggies weer hoor !

Truus zei

Leuk dat jouw buuf Joke de tips gaat uitvoeren.Hou je haar aan de update in oktober? Wens haar maar succes met sorteren en aan elkaar zetten.
Je hebt weer hele leuke siggies erbij gekregen--nog 44--och die komen binnenkort allemaal je brievenbus binnen rollen!
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

katrien zei

Leuke siggies erbij.

Lilian Pilar zei

Chris, bellísimos los Siggies que te han llegado...Besitos

Mieke van Minnen-Kanis zei

Mooie siggies en helemaal in de kleuren die jij mooi vindt.

Ria van Kasteel zei

Als ik dit zo zie zou ik bijna spijt krijgen dat ik ben gestopt maar dan kijk ik naar de volle doos en denk ik het is goed zo eerst maar wat van maken.. Maar het blijf een lust voor het oog.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Floor zei

Er zitten weer leuke fleurige tussen Chris. En die 44... ach die heb je zo bij elkaar.
Daarna val je vast in een Siggie-gat :-)

Ineke zei

Wat een prachtige siggy's laat je ons zien! En voor Joke, veel succes met het verder maken van deze prachtige quilt van vlinders en bloemen.

Liefs, Ineke

feltfree på Åsly zei

Mooi verhaal van Joke en zo leuk dat ze er zo van geniet.
Je Siggy verzameling in weer met een paar mooien uitgebreid

Annie Kingma.Bonnema zei

Wat weer mooie siggy's.
Een tijdje niet mailtje verstuurd.
Spontaan krijg ik bijna nooit een mailtje of een siggy.
Zal goed mijn best moeten doen.
om weer eens wat te verzenden en te ontvangen.
Groetnis. Annie

Eulalia Isabel zei

Todos los siggys muy lindos.

saludos

Lida zei

Wat een schattige siggies en wat leuk dat er zoveel reacties waren!
Knuffel
Lida