Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Sterren op het gras

We zien heel wat 'sterren' op groen gras voorbijkomen op de tv door al die voetbalwedstrijden tijdens het WK. Hebben nog nooit zoveel voetbal gekeken. Dat komt ook omdat Chago 's avonds moeilijk kan lezen. Niks erg. Daardoor liggen er bij mij nu ook even een paar sterren op het gras:


Ik kan niet constant naar die wedstrijden kijken, dus pak ik af en toe de hexjes. Leuk toch?!
Intussen maakt een buurtkat oneigenlijk gebruik van onze vogel-drinkbak.


En ook de CAL kreeg weer aandacht. Ik liep 4 weken achter en heb er 3 ingehaald. Ook weer leuk om te doen.



15 opmerkingen:

katrien zei

Leuk je hexjes sterren.
En je haakwerk ook,ik ben ook terug bij stond ook 3 weken achterop.

feltfree på Åsly zei

Dat zijn superleuke hexsterretjes.

Rya, Rotterdam zei

Mooie sterren in je groene gras (dat is bij je buren toch niet groener, hè; ach neen, zo zit jij niet in elkaar). En je CAL deken ziet er erg gezellig en kleurrijk uit en zo mooi gelijkmatig gehaakt; chapeau!! Je kan hem zo op tafel laten liggen als kleed. Met de bijpassende kleuren van de fruitschaal.
I'm pulling your leg, hoor.
Groet, Rya

Willy zei

De sterren kleuren prachtig naast al dat Oranje.
Mooi wordt je deken. Ik haak tijdens de wedstrijden en dat is ook goed te combineren. Groetjes,

Floor zei

Staat heel gezellig als tafelkleed!
Bij ons drinken de katten uit de buurt ook uit het vogelbadje.
Maar de vogels komen toch wel badderen hoor.
Ik vind jouw sterren veel mooier dan de voetbalsterren.
Maar wel leuk dat ze het zo goed doen, hoewel.... ik heb er nog helemaal niets van gezien, mijn man ook niet, houdt er niet van.
Maar als ik de buren hoor gillen denk ik: weer een doelpunt!

Marga (MarPie) zei

Mag ik eerlijk zeggen dat ik jouw sterren op het gras vele malen mooier vind. leuk de kat van de buren.
je CAL word te gek, heerlijk die kleurtjes van jouw.

Groetjes,
Marga♥

Unknown zei

Mooi deze sterren op het gras en inderdaad leuk klusje voor tijdens het tvkijken. Groet Annelie

Miranda zei

Ja, ik kwam weer even op bezoek en al die mooie verhalen en foto's bewonderd. Heerlijk weer om bij te lezen en je nieuwste hexagon project ziet er veel beloven uit Chris!

Lida zei

Vrolijk wordt jouw CAL en wat een gave drinkbak! Ach die poes moet ook drinken met dit mooie weer! Hier drinken zowel de katten als de vogels uit de waterloop bij de vijver, ze laten de vissen gelukkig met rust!
Je sterren zijn echt prachtig, gezellig om steekjes te zetten tijdens het voetballen!
Knuffel
Lida

inge zei

dat zijn pas echte sterren op het gras! hier wordt ook heel veel voetbal gekeken, met een handwerkje in de hand!

Manuela zei

Beautiful stars. My favourite is the purple one.

Greetings, Manuela

Ineke zei

Vrolijke CAL-kleuren en je hexjes worden prachtig!!!

Liefs, Ineke

Johanna Faber zei

He dat lijkt Simba wel, hahahahaha

Wat worden je hexjes mooi en wat een werk

en wat word je haakwerk schitterend

Groetjes uit Zweden

petronella zei

mooie kleuren, je hexjes! Wil ook nog weer een projektje met de hand beginnen, maar twijfel nog steeds. Lieve groet!

jolie zei

Wat gebruik je mooie kleuren voor de CAL.... En de hexjes zijn altijd leuk om te doen...