Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Mini's

Het mini-quiltje van het 'Huisje van gastvrijheid' is klaar en mag even in de tuin.


Het gaat donderdag mee als Ruth en ik met de trein naar Groningen gaan als cadeautje voor haar zus. Vrijdag en zaterdag gaan we daar genieten van het Quiltfestival. Ik heb zo ontzettend veel zin. Onze mannen komen zaterdag ook naar Groningen, met de auto. Maar zij gaan wat anders doen! Hartstikke leuk. Dat weekend is het laatste feestweekend van het 400 jarig bestaan van de universiteit. Ruth's man (en ook Ruth zelf) heeft daar gestudeerd en samen met Chago stort hij zich daar in het feestgewoel met natuurlijk een reünie. Chago is nog nooit op die universiteit geweest en kijkt er erg naar uit. Daarna gaan we met ons vijfjes Chinezen en dan richting huis waar het feest op zondag wordt voortgezet: ha! dan ben ik jarig en onze kleinste meid ook. Ik vier het lekker bij Dochter thuis.

Een feestje is het ook in onze tuin. Macro en Mini. Vaak loop ik met de camera rond en zie van allerlei moois. Ook het hele kleine.


Allemaal hele goede dagen verder en ik 'zie' jullie weer volgende week.


25 opmerkingen:

Noa Tonnis zei

wat een leuk quiltje is het geworden,daar zal ze zeker blij mee zijn

Ans zei

Wat een lief en leuk quiltje! Ik kan begrijpen dat jullie zin hebben in het komende weekend, heel veel plezier en een fijne verjaardag!

Johanna Faber zei

Veel plezier Chris en wat is je quiltje leuk geworden
groetjes uit Zweden

Monica zei

Ontzettend leuk quiltje, en een super fijn weekend gewenst in Groningen, als ik zo jullie programma lees zal dat vast wel lukken. Alvast: Gefeliciteerd

feltfree på Åsly zei

Wat een schitterend quiltje. Zo vrolijk, net als je tuin. Prachtig die bloemenfoto's. Ik wens je veel plezier in Groningen.

Annelie zei

Heel veel plezier in het mooie "Grunneger laand"
Groet Annelie

Ria van Kasteel zei

Wat een leuk quiltje is het geworden, lekker frisse kleuren.
Veel plezier in Groningen.

Groetjes en een knuffel van Ria ;0))

Truus zei

Veel plezier in mijn Groninger land! En alvast mijn hartelijke felicitaties voor je verjaardag.
Gezellige dagen!
groetjes,Truus uit Drenthe

Truus zei

PS Je quiltje is mooi en lekker vrolijk geworden.
Loop ook vaak in de tuin rond met mijn camera-mmoie foto's Chris
Truus

Marga (MarPie) zei

Het quiltje is een plaatje geworden. Heel , heel veel plezier in Groningen. Alvast gefeliciteerd met jou verjaardag en die van de kleinste meid.
Groetjes,
Marga♥

Floor zei

Je huisje is schattig geworden, zou er graag eens binnen kijken.
Dus jullie gaan een paar dolle dagen tegemoet a.s. weekend, leuk!
Zag al op mijn kalender dat je zondag weer een jaartje wijzer werd, mooie dag om jarig te zijn.
Die bovenste foto van een bloem.... heel apart is dat, weet je hoe hij heet?

Lida zei

Wat een schattig quiltje en wat een leuk vooruitzicht, heerlijk door Groningen dwalen, quilts bekijken en genieten! Heel veel plezier, gewenst! Knuffel
Lida

Lee Prairie Designs zei

Your little cottage quilt turned out so cute...she will love it! Have a great week end and a very happy birthday, Chris! My husband Gene shares your birthday too!

xoxox Carolyn

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat een leuk huis!!

Ineke zei

Wat een leuk quiltje is het geworden! Altijd leuk om even op stap te gaan, heerlijk! En een leuk vooruitzicht, met al die verjaardagen.

Liefs, Ineke

baukje zei

Een schatje is je miniquiltje. Geniet van alle festiviteitn en je hebt gelijk w b de tuinwerkzaamheden. Ik ben nu al zo blij met wat gedaan is. Deze week heb ik al meer foto's gemaakt dan de afgelopen jaren...... Maar nog even doorzetten moeten we, pffffffffffffff

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel mooi het Mini quiltje
Veel plezier in Groningen
Groetnis Annie

mieke zei

Een leuk quiltje.
Veel plezier in Groningen.
grtjs Mieke

katrien zei

Veel plezier.
Schattig quiltje.

Inge zei

Nou Chis, dat gaat supergezellig worden. Heel veel plezier en dat jullie genieten, weet ik inmiddels LOL Kaaileuk, dat roepen wij hier de hele dag sinds de soap van Tilburgse Royke Donders, waar vooral de jongens en ik dol op zijn, hihi......

Anoniem zei

Prachtig quiltje buvie !!
Ik wens jou en Ruth (en de mannen) een heerlijk weekend toe. Geniet ervan. Ga je nog foto's maken ??
Ik hoop over een paar weekjes alles te horen!
Groetjes Joke

Aangenaam verpozen met Joke zei

Veel plezier in Groningen en een heel goede verjaardag gewenst.
Groeten, Joke

jaimie zei

Hallo,

Mooi quilje en foto's.
Geniet van uw weekend en alvast een gelukkige verjaardag!

Groetjes, Jaimie

marijna zei

Hopelijk genieten julie erg in Groningen! We lezen volgende week wel hoe het is geweest.

Eulalia Isabel zei

Lindo mini quilt.
saludos