Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Broodkrokodil

En *R*U*S*T*. Maar daarover aan het eind van dit logje.


Deze 'broodkrokodil' brachten mijn schoonzussen voor me mee. Vind je hem niet geweldig? Gemaakt door jonge leer-lingen. Nog even zijn kop:


De staart is intussen al in onze maag verdwenen, lekker bij een maaltijdsoep.

En dan de CAL. Ik heb zomaar ineens een paar steken te veel! Die moet ik wegmoffelen, maar dat zal wel lukken.


Ik loop nu een paar toertjes voor en zal eerst maar eens al die draden afwerken. Lekker klusje.

En dan Siggy's. Ging de laatste tijd wat langzaam, maar er is toch weer wat bij gekomen.



En dan over de RUST. Daar ben ik even aan toe. Ik ben behoorlijk moe en ga een paar weken op blogvakantie. Dit jaar gaan we niet echt op vakantie, maar ik doe lekker als of. Dus geen logjes en geen FB. De Mailbox houd ik wel in de gaten hoor. Ik hoop dat het nog wel echt zomers wordt, want ik wil zó graag veel buiten zijn.

Ik wens jullie dus allemaal heerlijke zomerse weken en vakantie en tot ziens!!

Liefs van mij.


23 opmerkingen:

Supergoof zei

Fijne vakantie Chris, geniet ze!
Ik hoop op heel veel zonnestraaltjes bij jou in je tuin, en de krokrodil is geweldig!
;o)

Wilma Kuin zei

Fijne vakantie en hopelijk mooi weer om te genieten buiten met een handwerkje,...

Mieke van Minnen-Kanis zei

Geniet van je vakantie. Ook wij hebben er dit jaar voor gekozen om thuis te blijven. Heerlijk, lekker rommelen in huis en de tuin ....groetjes Mieke

Rya, Rotterdam zei

Wat een PRACHTIG brood!!! Dit vind ik zulke ontzettend leuke dingen. Een heel werk, maar het resultaat is fantastisch!! Hoe creatief kan een mens zijn!! Complimenten aan je schone zusters!!!
Goeie vakantie, mooi weer en rust lekker uit!! Dat mag!!
Groet,
Rya

Inge zei

Fijne vakantie en geniet van je rust. Hopelijk lekker veel buiten zijn, dan komt het weer helemaal goed met jou.

Liefs,
Inge

petronella zei

Fijn "vakantie" dan maar! Je hebt gelijk, en geniet ervan!

Annelies zei

Geniet van de rust en hopelijk het mooie weer !

Rian, zei

Je hebt groot gelijk, Chris. Zorg maar goed voor jezelf; rust is zo belangrijk. Ik hoop voor jou op mooi weer (dan heb ik het ook) zodat je heerlijk van de tuin kunt genieten.
En Kroko is geweldig, en de siggies weer erg leuk.
Tot later!

Johanna Faber zei

Groetjes uit Zweden en een fijn weekeinden
en we hebben al gemaild.......geef je gelijk even rust dat kan een mens goed doen

M Verheij zei

Een fijne rustige vakantie,lekker in jullie tuin.

Floor zei

Wat een lieve krokodil is dat! Nou heeft 't beestje geen staartje meer.... :-(
Draadjes afhechten, hè bah, dat is geen leuk werkje.
Maar je kunt het beter nu doen dan als het af is, want dat zijn het er nog meer tegelijk.
Rust in eigen huis, dat is ook heerlijk.
Zit ook een beetje op de echte zomer te wachten, want in onze winderige tuin heb ik nog vrijwel niet kunnen zitten.
Maar dat komt vast nog wel.
Veel quiltplezier Chris, en een fijne zomer.

Martine zei

Fijne vakantie. Rustig thuis blijven is ook heerlijk , alleen zou er af en toe room- service langs moeten komen ( LOL )

Ineke zei

Fijne vakantie Chris, doe het maar even rustig aan!
Liefs, Ineke

Willy zei

Wat een guitig koppie heeft die broodkrokodil. Erg leuk gemaakt. Fijne zomer voor jullie!

Miranda zei

rustig dan inderdaad maar aandoe Chris! Je praatjes/plaatjes zijn weer even leuk en geniet van het hopelijk zomerse weer daar bij jullie. Al is het weer hier nog steeds zon en amper nog regen gezien....

katrien zei

Wat leuk dat krokodillenbrood.
Mooie siggies erbij.
Geniet van je vakantie al zal ik je hier wel even missen.

creatievelingelly zei

Geniet lekker van je rust

Ria van Kasteel zei

Wat een leuk brood zeg, en wat een mooie siggy'sheb je gekregen.
En geniet lekker van je blogvakantie en wens je mooi weer.

Liefs en een knuffel van Ria;0))

sylvia zei

Wat een gaaf brood!! Enig!!
Geniet lekker van je rust, welverdiend, je was aardig druk met van alles!! En nu is het mooi weer, dus lang leve je mooie tuin!!!
Hele fijne en ontspannende tijd voor jou en groeten aan Chago, liefs, Syl

inge zei

fijne (blog)vakantie!

Antje uit Urk zei

Een fijne vakantie Chris, geniet er van!
groetjes uit Urk

Elvira zei

Que tengas un feliz verano . Un beso por tu amistad

mieke zei

Leuk die broden.
En mooi jullie bloementuin. in eigen tuin is het vaak/meestal ook heerlijk genieten.
Ik hoop dat je een beetje rust hebt kunnen vinden.
De zon heeft in ieder geval zijn best gedaan.
Geniet nog lekker van je rust en je ' blommen ' . grtjs Mieke