Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Schelpjes

Op de hoekjes met 'zand' van de Storm at Sea quilt heb ik een 'schelpje' gelegd:


Geappliceerd en doorgepit:


Nu alleen nog de hoeken van de buitenste border doorquilten en dan kan de bies er aan!


15 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat schelpje dat op de hoek is aangespoeld.Nog even en je quilt is klaar om op te hangen.
Succes en gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

ria vogelzang zei

Lief schelpje en een heel goed idee!
Veel plezier met de laatste loodjes. :)
Groetjes, Ria.

Inge zei

Wat een leuk idee, Chris met die schelpjes. Dit gaat weer een dot van een quilt worden. Knap hoor zoals jij alles afmaakt. Ik hops van het ene project naar het andere en heb hier prachtige tops liggen die allemaal wachten op quiltwerk. Maar ja, ik patch liever, zucht.......muts die ik ben LOL

Saskia Smit zei

Dat is een mooi detail.

conny's quilts zei

Leuk zo'n detail.

foekie's fashion zei

Dat is mooi, hoort er helemaal bij.

feltfree på Åsly zei

Wat een leuk accent zo in de hoek.

Floor zei

Staat heel lief dat schelpje. Wat fijn dat hij zo opschiet, nog even en hij kan hangen.
Heb je al een plekje in gedachten?

Gonny zei

Ik sluit me 'aan' bij de dames die al eerder hebben gereageerd:-)

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel leuk en mooi, zo dat hoekje.
Word echt mooi allemaal
Groetnis Annie

katrien zei

Succes met de laatste steekjes van deze quilt.

marga zei

Leuk idee dat schelpje. Een beetje speciale quilt als herinnering aan een vakantie.
Groeten
Marga

Ans zei

Wat een leuk idee!

Miny zei

Wat een grappig idee, nog de rand en dan is die klaar succes!

Groet Miny

inge zei

wat wordt ie mooi!