Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Hexjes Bloemen en Vlinders

Komt buuv Joke, je weet wel van onze Mini-Bee, ineens bij mij binnenvallen. Ze móet even iets laten zien:


Ze is helemaal in de ban van de hexjes (liet ik HIER al zien), maar nu nog meer in de ban van bloemen en VLINDERS.


Vind je ze niet enig?! Het patroontje vond ze via Pinterest. Ze gaat vlinders en bloemen niet appliceren op een grote lap, maar vult alles op met hexjes. Voorlopig hoeft ze zich dus niet te vervelen. Niet dat ze dat ooit doet hoor! Nog even één vlindertje:


Zonnige zondag en tot volgende week.


14 opmerkingen:

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat zien die vlinders er leuk uit. Zo vrolijk. Complimenten voor mijn naamgenoot.
Groeten, Joke

Ria van Kasteel zei

Wat leuk, deze had ik nog niet gezien echt schattig.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

baukje zei

Ja dat Pinterest dat weet wat.

Floor zei

Leuk bedacht die vlinders. Meestal is het een grootmoeders bloementuin, maar nu wordt het een "Joke's vlindertuin"-quilt.

Ineke Hulzebos zei

Heel erg leuk, ze heeft de smaak te pakken!

Liefs, Ineke

Anoniem zei

Wat is dit leuk en vrolijk!!!
Ze heeft nog wel heel wat hexjes te gaan voordat het een quilt is-succes!
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Amarins zei

Dat ziet er super uit, ze heeft de smaak duidelijk te pakken.
Fijn weekend, Amarins

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat zijn die vlinders leuk. Ook erg mooi met die heldere kleuren. fijn weekend Mieke

marga zei

Leuk hoor zo'n buurvrouw die even komt binnenwaaien en dan ook nog zoiets mooi's komt laten zien.
Groeten
Marga

feltfree på Åsly zei

Wat ziet dat er leuk uit.

Anoniem zei

Ik moet er helemaal van blozen.
En nu maar hopen dat er iets moois uit voortkomt !
In ieder geval ben ik zoet en van de straat.
Joke

sylvia zei

wat leuk, nooit eeder heb ik hexen in vlindervorm gezien!
liefs, Syl

Eulalia Isabel zei

goed idee, ik hou van vlinder, ongelooflijk,

Hartelijke groeten

Conny's-blog zei

Wat een erg leuk idee zeg, zal heel anders worden................liefs.Conny