Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

CAL en Siggy's

Deze foto past wel bij het heerlijke weer. Je moet toch wát verzinnen voor een foto...


Zo ver ben ik nu, week 18:


Ik heb de bobbels met 2 verschillende kleurtjes gedaan en ik haak ze in de even toer, dus aan de achterkant. Ik heb gemerkt dat ze dan aan de voorkant ook echt een bolletje worden. Volgende week eens vrolijk verder haken.

Siggy's komen regelmatig binnen. Ik moet het zelf wel aanvragen en regelen, maar op deze manier hoop ik mijn doel dit jaar te bereiken.



Al deze siggy's zijn weer ontzettend leuk en gaan binnenkort 'aan de Rol'. Dames, heel erg bedankt, thank you very much, herzlichen Dank!

Maandag gaat Ruth mij helpen met het sandwichen van de PTL. Die ligt al heel lang te wachten.

Fijn en warm weekend!


11 opmerkingen:

Vera zei

Nagyon jó a takaró... érdekes a minta és igazán kellemes színe van... Nagyon szép hétvégét!

katrien zei

Leuke siggies en wat is je deken al mooi.

feltfree på Åsly zei

Wat een leuke kleuren zitten er in de deken. Vrolijk.Je siggierol groeit en groeit. Er zitten weer leukerds tussen

Floor zei

Een warm weekend wordt het zeker!
Heb al lekker wat in de tuin gedaan, want dat kan nu eindelijk weer.
Jij kunt lekker op je mooi versierde stoel gaan zitten, maar misschien wel zonde van je leuke haakwerk.
PTL...... weet even niet welke dat is..... maar we zien hem vast eerdaags op je blog als hij gedubbeld is.
Kan je lekker gaan beginnen met quilten.
Fijn weekend verder!

Ineke Hulzebos zei

Mooi wordt je deken, lekker vrolijk. Prachtige siggy's, wat ga je er van maken? Heb ik iets gemist?

Liefs, Ineke

Mieke van Minnen-Kanis zei

Vrolijk, je deken. Begint nu echt wat te worden he. De siggy´s zijn mooi en ook al zo vrolijk

Marga (MarPie) zei

Heerlijk de deken zo over de stoel, je zou je er zo in willen laten vleien.
Veel siggies weer binnen en wat een leukerds zijn het toch weer.
misschien mag ik het niet verklappen maar Suzanne gaat een ander middenstukje maken [leuk dat het wordt]
Groetjes,
Marga♥

marijna zei

Mooi wordt je deken. En wat een enige siggys kreeg je weer.

sylvia zei

vrolijke deken!! En siggies waar veel werk van is gemaakt!!
liefs, Syl

Amarins zei

Wat een moois allemaal, je deken wordt prachtig!

Margriet Hof zei

Hé, leuk, mijn siggy er ook bij! Het is de allereerste die ik maakte en op mijn eigen blog (www.tweedehandswerk.nl) vertel ik er vandaag meer over. Zal ik wel of zal ik niet ook aan het verzamelen gaan?