Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Soy muy contento!


Ik ben heel blij! Hij is weer terug, het quiltje, uit Sitges in Spanje. Veilig en wel en ongeschonden. En wat hebben ze de titel "Thuis bij Larissa in Wit Rusland" leuk vertaald.

Ik ga heerlijk genieten van dit weekend en ik hoop dat jullie dat ook zullen doen. 


14 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Altijd fijn als de kinders weer terug op honk zijn.

feltfree på Åsly zei

Fijn om hem weer ongeschonden in huis te hebben.

Anoniem zei

Kun jij weer lekker slapen nu je Russische pannenkoek weer veilig thuis is.
Leuk het kaartje met de vertaling.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

marga zei

Fijn hoor dat je deze quilt weer veilig thuis hebt en ik hoop dat er in Spanje heel veel mensen van genoten hebben. Weet het wel haast zeker.
Groeten
Marga

Floor zei

Kan me goed voorstellen dat je opgelucht bent dat je quilt weer veilig bij moeder thuis is.
Het is toch een beetje je kind niet?

Annie Kingma.Bonnema zei

Fijn dat het quilt weer thuis is.
Fijne Zondag Groetnis Annie

Rennie zei

Heb je niet de hele dag zitten aaien? Fijne zondag.

Monica zei

Inderdaad fijn dat hij weer ongeschonden thuis is. Geniet van het weekend, doen wij ook

Amarins zei

Kan me voorstellen dat je blij bent dat hij er weer is, toch spannend hè.
Jij ook een fijn weekend, Amarins

Johanna Faber zei

Fijn Chris ik weet wat je voelt, ik zou ook dingen meesturen van me voor de post in Holland maar durfde het toch niet aan
Fijne zondag groetjes uit Zweden

Ria van Kasteel zei

Fijn dat het goed is gegaan, het is leuk om ergens te ''hangen'' maar het is altijd met gemengde gevoelens.

Groetjes en een knuffel van Ria ;0))

inge zei

gelukkig dat de quilt weer veilig thuis is! geniet ervan!

Ineke Hulzebos zei

Wat een heerlijk gevoel, om je quilt weer thuis te hebben.

Liefs, Ineke

Marga (MarPie) zei

dat kan ik me heel goed voorstellen dat je daar blij om bent.
Het is ook zo'n mooi aparte quilt.

Groetjes,
Marga♥