Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Papiergedoe en siggy's


Nee, niet een tafel gezellig vol met lapjes, maar een bureau vol met paperassen. Naald, draad en lapjes liggen altijd klaar, maar ik kom er gewoon bijna niet aan toe. En ik wil zo graag dit....en dat... Er zijn gewoon te veel andere zaken en op een gegeven moment is de energie ook gewoon vertrokken. Maar goed. Gisteren kantoorwerk. Nieuwe adres en telefoonlijst afgemaakt. Pfff, wat moest ik veel aanpassen, verwijderen en toevoegen. Maar het is gebeurd, hiephiephoera.

Tussen al het papiergedoe zie je ook een siggy, een verschrik-kelijk leuke. Daar kwam de post en Chago mij blij mee maken. Ik heb er meer ontvangen en die kan ik wel even laten zien.





Dat is weer een heel stel hè. Allemaal even leuk. Dames, heel erg bedankt.

En nu ga ik genieten van de Koningsdag. De vlag wappert, tompoezen staan klaar en de koffie pruttelt al bijna. Heel veel plezier vandaag, fijn weekend en tot volgende week.
Liefs van mij.


15 opmerkingen:

Johanna Faber zei

Mooi je siggys
Fijn weekeinden groetjes uit Zweden en geniet van je dag

Anoniem zei

Wat leuk zijn de siggy's toch altijd-ze zijn allemaal erg creatief met het bedenken van de middenmotiefjes.
Jullie ook een gezellige koningsdag en een goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Annelies zei

Je hebt weer hele leuke siggies ontvangen !

feltfree på Åsly zei

Leuk hoor sie nieuwe siggies.
Een fijne koningsdag

Floor zei

Arme jij.... zo druk met administratieve bezigheden, kan me voorstellen dat je daar niet erg van geniet. Nou ja, als het klaar is en je zit lekker aan een Tompoes en koffie....
Nu maar weer lekker verder met je lapjes en het aan elkaar naaien van alle siggi's.
Fijne Koningsdag nog maar.

Mieke van Minnen-Kanis zei

even door de zure appel heen bijten, dan heb je weer tijd voor ´leuke´ dingen

Rian, zei

Zó herkenbaar. Maar klus geklaard is ook een erg fijn gevoel. En wát een leuke siggies! Die uit H.I.A. vind ik helemaal geweldig. (komt misschien omdat ik daar ruim 20 jaar gewoond heb :)))
Fijn weekend, Chris. Geniet van het koningsdag-lekkers.

Rennie zei

Wat een berg siggies. Leuk hoor. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.

Ria van Kasteel zei

Herkenbaar Chris, ook bij mij liggen de lapjes paraat maar ook papierwerk en dingetjes voor mijn werk liggen dwars. Ook de tuin neemt tijd alleen de randjes krijgen s'avonds wat aandacht.
Leuke siggy's heb je er weer bij.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

katrien zei

Mooie siggies er weer bij.
Fijne koningsdag.

Ineke Hulzebos zei

Ja, papierwerk is altijd zo saai, vooral als je zo artistiek bent, want dat gaat echt niet samen ;-) Prachtige siggie's heb je weer mogen ontvangen.

Fijn weekend

M Verheij zei

Wat een stel prachtige Siggies heb je mogen ontvangen.Ik zal er ook weer een paar maken.
Fijn weekend
Maaike

mieke zei

Leuke siggy's.
Succes met het papierwerk !
grtjs Mieke

marga zei

Dat papierwerk is niet de leukste klus maar ja het moet soms he. Met die mooie siggy's erbij wordt het al iets leuker.
Groeten
Marga

marijna zei

Dit zijn weer hele leuke siggys. Balen he die administraatie. Ik zou mijn lijst ook eens moeten bekijken.