Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

De Storm


Vandaag geen Bee i.v.m. de voorjaarsvakantie, maar eindelijk wél weer eens tijd om aan de Blauwe Storm te werken. Het gaat lekker, maar het zonnetje begint ook te lonken......


9 opmerkingen:

Floor zei

Al die verleidingen toch.... je kunt lekker stormen in de zon, maar dat is toch minder voor de ogen.
Misschien in de schaduw en toch buiten en ook de storm op schoot.
Veel plezier!

Gonny zei

Hier geen storm en geen lonkende zon...... Wel ging hier de Bee ook niet door. Maar vervelen? OH NEE!!!!!!

marga zei

Als het zonnetje gaat schijnen is het heel moeilijk om rustig op een stoel te zitten. Buiten zijn met dit weer is zo heerlijk.
Succes met het pitten.
Groeten
Marga

Ineke Hulzebos zei

Succes Chris. Hier betrekt de lucht en het rommelt soms in de verte.

Liefs, Ineke

Mieke van Minnen-Kanis zei

Ook hier is de zon alweer weg, het regent en rommelt. Succes met je storm.....

Rya, Rotterdam zei

Het duurt dus nog even voor ik met je kan gaan varen op jouw mooie blauwe stormbaren. Geeft niet hoor, ik heb geduld en wacht rustig af.
Groet, Rya

feltfree på Åsly zei

Zo kun je weer even een paar steekjes zetten en later genieten van de zon

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi quilt werk aan de storm.
Nog genoten van het zonnetje.?
Wij hadden een mooie dag hier in Friesland.
En heb ik dus geen quilt steekjes aan de FW gedaan.
Groetnis Annie

foekie's fashion zei

Die quilt wordt vast stormachtig mooi! Groetjes van Joke