Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Dagje uit

Tja, als je een dagje op stap gaat met de opgroeiende jeugd, heb je wel wat boterhammen nodig. Dus opa heeft gebakken en gesneden. Nu nog beleggen.


Het werd een dagje Keukenhof. Oh, wat is dat toch prachtig!


Maar deze bloemen zijn toch mijn favoriet hoor!


De kinderen zijn altijd zó geïnteresseerd, genieten van elk detail:


En ik geniet weer van hen:


Bij ons thuis daarna lekker gegeten. Zaterdag het eten al voor-bereid. Dat was lachen, want ik was in de veronderstelling dat ik nog een paar kalkoendijen in de diepvries had. Maar na ontdooien bleek het haas te zijn, haha. Dus snel wat katen-spek gehaald en er een heerlijke hap van gemaakt.

Bedankt lieve man, dochter en meiden. Het was een heerlijke dag!!


18 opmerkingen:

Monica zei

De gezelligheid spat er van af, wat zullen jullie het leuk hebben gehad.

Rian, zei

Een dag met een gouden randje, dat zie je zo. Wat een prachtige foto's van de Keukenhof op zijn mooist, Chris. (en van al die jonge blommen!)
En wat een enige kiek van al je geliefden. Dat is nog lang nagenieten.

Yvonne zei

Wat een heerlijk uitje en dat brood ziet er heerlijk uit!

feltfree på Åsly zei

Weer een dagje heerlijk genieten dus.

Rya, Rotterdam zei

Lekker hè, zelfgebakken brood; lekker hè, al die blommen in de Keukenhof; lekker hè, die schitterende meiden van je; lekker hè, die prachtige rododendron; lekker hè, thuis eten met zijn allen.
Jullie hebben het echt lekker gehad.
Groet, Rya

Johanna Faber zei

O Chris wat een heerlijk dagje hebben jullie gehad en wat een kleur genot
Groetjes uit Zweden

Anoniem zei

Een prachtige dag met prachtige mensen=een gezegende dag.
Vandaag heerlijk na genieten.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Floor zei

Mijn naam is haas.....
Haha, komt dat mooi uit, heb je zo maar de paashaas opgegeten.
Kan op de foto's zien dat jullie genoten hebben van al dat moois.
Ik ben er 51 jaar geleden geweest met mijn eerste vriendje, toen waren er ook al zoveel bloeiende bollen te zien.

Berna zei

Wat een leuke en kleurige dag hebben jullie gehad!

Antje uit Urk zei

Och wat een kostelijke foto's! Wat een gezellig stel bij elkaar!
Leuk logje!
groetjes,

Ineke Hulzebos zei

Prachtige foto's, je ziet dat iedereen geniet!!!

Liefs, Ineke

mieke zei

Mooi, leuk en gezellig, zo'n dagje uit.
grtjsMieke

Miny zei

Dat was een hele dag genieten van en met je (lievelings)bloemen.

Groet Miny

Ans zei

Dat ziet er heel gezellig uit, ik kan begrijpen dat je er van genoten hebt!

Willy zei

Leuke foto's van jullie gezellige dag.
Het is goed te zien dat jullie genieten van het samenzijn.
Groetjes,

Inge zei

Dit ziet er uit als een super dag! Gaaf hoor met de hele familie op pad. Logisch toch, dat je je helemaal suf geniet!!
Fijn weekend!

Liefs van Inge

Ria van Kasteel zei

Wat een leuke waardevollefoto"s met de kleinkinderen, en wat zullen de kalkoendijen een dijenkletser in de familie blijven.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Lee Prairie Designs zei

Wonderful pictures of you and your family. And those Tulips are fabulous!

No Tulips blooming yet in "IOWA"!

Hugs, Carolyn