Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Stress!!

Had ik zaterdagavond alles bij voorbaat klaar gezet, wat lekkers om te knabbelen en te drinken, om ongestoord en ontspannen van de meiden op de tv. te genieten.
Telefoon. "Oma, de show wordt niet via tv uitgezonden, wel af en toe iets in het algemeen. U moet via de laptop met een lifestream kijken"
OK, stream gezocht (moest ik betalen voor 24 uur!), gevon-den, aangezet en daar waren de jongens achter de knoppen. Ha, ze gaan zo wel beginnen, dacht ik. Nou ja, lang verhaal, ik bleef alleen maar die jongens zien! En horen! Heen en weer gemaild naar de stream, kreeg keurig antwoord, maar niks werkte.
Toen. Om kwart over 10 had ik het voor elkaar. Er moest een extensie geïnstalleerd worden ......... details zal ik jullie besparen.
Alle optredens gemist, snik. Maar tijdens het overleg van de jury werden de leerlingen geïnterviewd en daar waren onze 3 kanjers, samen! Hartstikke leuk. Dus toch nog een fotootje van de laptop. Beetje in elkaar gedrukt, maar vooruit.


De middelste kreeg met haar Black Coffee de 3e prijs!! Maar wat mij betreft hebben ze alledrie een 1e prijs verdiend!


15 opmerkingen:

Ans zei

Dat geeft dan wel een kater als het niet wil lukken. En ik vind jou al zo'n kanjer hoe jij met al die, voor mij onbekende termen, de laptop kan bedienen.

Anoniem zei

En wat zag ik ook alleen maar jongens in een heel klein beeld.
Jammer.
Fijne dag Marjan

Rya, Rotterdam zei

Wat JAMMER!!!!!! Met al die technische snufjes nog niks gezien.
Ik kan me zo goed voorstellen dat jullie balen als een driewegstekker.... Is er niet een dvd van opgenomen die je eventueel kunt kopen?? Dit wil je verdorie toch ZIEN!!!
Ik leef met je mee. Groet, Rya

baukje zei

Oh wat vreselijk, ik word al ter plekke zenuwachtig als ik het woord extensie lees. Leuke foto van de meiden.

Floor zei

Kan me voorstellen dat je helemaal in de stress was!
Jeetje wat lastig dat je van alles moest doen om toch nog wat te zien.
Zouden er geen filmpjes staan op Youtube? Daar staat toch zo'n beetje alles op?
Maar het zijn kanjers van meiden en natuurlijk hebben ze voor jou de 1e prijs verdiend.
Maar het gaat om het meedoen toch?
Fijn dat je ze toch nog eventjes live gezien hebt.

feltfree på Åsly zei

Sneu dat je het niet volgen kon. je had je er zo op verheugd. Ze zien er echt uit als toppers. Daar kun je met recht trots op zijn.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat jammer dat je ze niet hebt zien optreden, En wat zijn het een prachtige meiden. Wat zal je daar trots op zijn!

AnitaS zei

Jammer dat je het niet kon volgen. Ik vind het al knap dat je zover kwam.

Monica zei

Op de eerste plaats: je mat super trots zijn op de dames hoor, geweldig.
Maar ik voel de frustratie bijna mee, als het niet gaat zoals je denkt en dan nog eens iets moeilijks installeren... wow, peetje af dat het jou gelukt is.(ook al heb je het mooiste gemist)

Ineke Hulzebos zei

Wat ontzettend jammer dat je het niet heb kunnen volgen. Gelukkig heb je er toch nog een foto van. En erg mooi! Je bent er tenslotte een trotse oma van, niet dan?

Liefs, Ineke

Liefs, Ineke

sylvia zei

ai, dat is jammer!! Gelukkig heb je een foto EN hun verhalen!
En je vorige blogje: jullie huis is heerlijk!!! En de tuin ook.....
liefs, Syl

foekie's fashion zei

Wat een mooie meiden, maar wel jammer dat je ze gemist hebt.

marga zei

Drie mooie meiden daar kunnen jullie trots op zijn. Ik kan mij voorstellen dat het even balen was toen het niet allemaal zo goed ging. En dan ben je zo machteloos want je kunt die jongens niet even vragen " gaan jullie even wieberen want ik wil mijn meiden zien".
Volgende keer beter hoop ik.
Groeten
Marga

Anoniem zei

Als het goed is dan kun je het later allemaal terugkijken want ze nemen de hele avond op. Tenminste toen mijn dochter meedeed was dat zo. Leuk hoor 3 beroemdheden in de familie .
Dag buvie , fijne dag

Anoniem zei

En ik ben trots op u, oma! Xxx