Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Onder de pannen

Vandaag ben ik onder de pannen! Werk aan de pc van Chago. Er is een validatie probleem en ik moet het besturingssysteem veranderen....... Dat betekent dus: denken, denken, denken, back-ups maken en advies bij derden vragen. Maar we komen er wel uit hoor. En een voordeel voor mij is dat Chago vandaag kookt, haha!!

Toch ook even een leuk plaatje.


Ik kreeg gister een ontzettend leuke siggy van Helen uit Australië. Met een Koala er op geborduurd. En er zat ook zo'n leuke kaart bij en een heel gezellige brief. Ik kreeg meer siggy's, maar die komen een andere keer. Ik ga nu weer broeden op de pc.

Heel fijn weekend met veel plezier en liefde!


14 opmerkingen:

Ineke Hulzebos zei

Wat vind ik dit knap en stoer van je dat je dit zomaar kan, werken met de pc-besturingssysteem. En wat bof je weer met zo'n prachtige siggy uit Australië, geweldig.
Succes, stoere dame!

Liefs, Ineke

katrien zei

Super leuke siggie.

sylvia zei

wat knap, Chris, dat jij dat allemaal kunt: duizendpoot!!
fijn weekend, eet smakelijk, liefs, Syl

Anoniem zei

Wat een mooie siggy, wat vervelend soms de computer maar je komt er wel weer uit ;))))

Liefs en een knuffel van Ria ;0))

Floor zei

Leuke siggi is dat.
Wat goed van jou dat je dat kan met die p.c.!!!! Knap hoor.
Zoals je weet kan ik er niets van en heb overal mijn zoon voor nodig.
Zou wel handig zijn als ik dat zelf kan.... :-)
Succes er mee, dan heb je morgen misschien weer tijd voor naald en draad.

baukje zei

Wat ontzettend knap dat jij datkunt.ik word al zenuwachtig als er iets onverwachts gebeurt. Zenuwachtig is nog voorzichtig uitgedrukt. Paniek is nog beter. Wij allebei hoor....die Chago boft maar met jou maar dat wist hij al lang!!!!!!!!!!!!

Cisca Heiden van der zei

Wat een superleuke siggy is dat, zeg!
Heel veel succes met de p.c., ik doe het je niet na. Ik hoop, dat Chago iets lekkers heeft gemaakt, maar daar vertrouw ik wel op.
Prettig weekend, Cisca

Marga (MarPie) zei

Hele mooie siggy maar wat ben je toch knap in dit soort dingen met de computer.
Had Chago lekker gekookt, volgens mij wel.

Groetjes,
Marga♥

Annelies zei

Helen verzamelt al heel lang. Leuk dat je met haar geruild hebt !

Our photos zei

Leuke siggy!
Fijne zondag.

Rya, Rotterdam zei

Dag Duizendpoot.... een diepe buiging voor jou!! Kan ik bij jou terecht als ik aan het tobben ben?? Graag, dankjewel.
Groet, Rya, Rotterdam

Saskia Smit zei

Wat een leukerd is dat!

Willy zei

Hopelijk is je klus geklaard.
Leuke siggy.

Ans zei

Wat knap, dat jij zo'n computer probleem kan oplossen. En wat een leuke siggy!