Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Mooi gezelschap

Mijn Amish Circle Quilt had nog een tunneltje nodig. Hij moet toch ergens kunnen hangen. Dus  heb ik me van de week een tijdje teruggetrokken in de lekker warme Idylle. Zonnetje stond er vrolijk op te schijnen en de vogeltjes kon je goed horen. Die zijn zo gezellig druk bezig.


Terwijl ik aan het naaien was, kreeg ik ineens gezelschap. Moet je kijken:


Is hij niet mooi?! Er zitten wel vaker vlinderpoppen in de Idylle verstopt en als het dan lekker warm wordt, komen ze uit. Deze heeft een hoekje met zon uitgezocht. Hij zat daar een tijdje en vloog toen naar het raam. Ik heb hem buiten in het zonnetje kunnen zetten.


Wondermooi!


27 opmerkingen:

Annelies zei

Ik zie het helemaal voor me. Alle rust en dan ook nog zo'n vlinder. Genieten !

Ans zei

Wat een bijzonder mooie gast heb jij op bezoek gekregen, dat is genieten!

Annelie zei

Gezellig zo'n prachtige vlinder op bezoek.
Groet Annelie

martine zei

Hij kwam op de mooie kleuren van je quilt af.

Monica zei

Wat een pracht en praal zo op jouw mooie quilt, het is toch altijd erg genieten van de mooie dingen in de natuur

sylvia zei

Zo wordt het nog idyllischer dan het al is!!!...;)
Leuke achterkant van je quilt, al die sterretjes en waar hang je em op, in de kamer???
liefs, Syl

Rya, Rotterdam zei

Zulk bezoek is een zegen uit de hemel.
Groet, Ra

Marga (MarPie) zei

Oh deze is echt heel mooi en best wel groot.
Dubbel genieten zo. Ook de vraag waar hang je deze mooie quilt op?

Groetjes,
Marga♥

Cisca Heiden van der zei

Wat een mooie vlinder, geniet ervan op dat mooie plekje!
Groetjes, Cisca

Rian, zei

Inderdaad, Chris: Wondermooi! Hoe kan zoiets prachtigs uit een popje komen, hè.

Berna zei

Kan me voorstellen dat die mooie vlinder op dat kleurige quiltje wilde landen.

quiltlodge gerda zei

Oh prachtig!!!

Lida zei

Ja zeker een prachtige vlinder, heb er ook een paar zien fladderen, zalig die lente en succes met je tunnel!
Knuffel
lida

Floor zei

Wat een prachtige vlinder is dat! En dat hij dan zo gezellig op je mooie quilt kwam zitten.
Het beestje heeft een goede smaak hoor.
Je hebt er ook een schitterende foto van gemaakt, zo dichtbij!
Hopelijk blijft te temperatuur goed voor het beestje, want in de nacht is het best koud.
Ik geniet net als jij ook alsmaar van de heerlijke onverwachte warmte!

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat een prachtige vlinder kwam er zo maar op je quilt zitten. En jij hebt er heel mooie foto's van gemaakt. Zomaar verrassend genieten.
Groeten, Joke

Tineke zei

Heel mooi gezelschap had je Chris.
Groetjes Tineke

Saskia Smit zei

Mooi. Driedubbel genieten.

Ria van Kasteel zei

Mooi die vlinder, zelf zij zijn vroeg vanwege de zon.

Lieve groeten en knuffel van Ria ;0))

inge zei

wat een prachtexemplaar!

Ineke Hulzebos zei

Wat een schitterend exemplaar!!! Heerlijk genieten aan je favoriete bezigheid en alle rust!

Liefs, Ineke

feltfree på Åsly zei

Genieten van je hobby en de pracht van de natuur. Kan het nog mooier?

AnitaS zei

Heerlijk werken in je Idylle en dan nog zulk mooi gezelschap krijgen ook.

Willy zei

Mooi gezelschap had je.
Prachtige foto heb je er van gemaakt.

Hermie zei

puur genieten dus en mooie close up foto

Eulalia Isabel zei

Linda mariposa, y las fotos del viaje también.
saludos

Anoniem zei

Wat een prachtige vlinder buuv ! Let ik even niet op dan heb jij alweer het nodige meegemaakt. Ik ga het woensdag allemaal horen hoop ik.

MarianneD zei

Wat mooi,zo'n vlinder die langs komt...en dan gezellig in je Idylle...mens wat wil je nog meer?Geniet van alles Chris!