Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Uit een oude doos

Al héél lang, veel te lang, ligt er een doos in de kast in de Idylle. Begint een oude doos te worden.


Want voordat hij bij mij terecht kwam, lag hij al héél lang in een winkel.
Dat werd dus een aanbieding waar ik voor viel.
Hij moest maar eens open dacht ik, ook al weer een tijdje geleden.
En zo lagen er ineens een Tilda hoofd en armen en een been op tafel.


Maar een Angel wordt het niet hoor.
De vleugeltjes laat ik weg.
Pop ligt nu al weer een tijdje te wachten.
Maar ooit zal ze bij mij op de slaapkamer zitten.
Gezellig!

Jullie allemaal een gezellig weekend!


22 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat fijn dat ze eindelijk uit de doos mag!

Ans zei

Heerlijk toch, nu het hier eenmaal gemeld is, kijken wij allemaal uit naar het resultaat.

Cisca Heiden van der zei

Ja, ik kan me die dozen nog herinneren , dat is inderdaad al even geleden. Wat zal-ie leuk worden! Ik ben zo benieuwd!
Gezellig weekend, groetjes, Cisca

Monica zei

Leuk, ben benieuwd naar het eindresultaat

petronella zei

Leuk om eindelijk daar eens aan toe te komen, want dat is het vaak, we vallen weer voor iets, vinden natuurlijk dat het netjes af moet en dan blijven zulke werkjes liggen! Heel leuk!

Annie Kingma.Bonnema zei

Heel leuk, en de pop komt zeker af
Fijn weekeinde
Groetnis Annie

Saskia Smit zei

UFO Engel Werkstuk...what's in a name. Veel plezier.

Floor zei

Ligt ze eerst zo lang in een winkel in een doos.... dan bij jou thuis heel lang in een doos..... mag ze er eindelijk uit...... ligt ze al heel lang in stukken te wachten tot ze een echt popje wordt!
Dat is heel zieeeelliiiiggg Chris!
Dus het weekend lekker aan de slag, desnoods zonder vleugeltjes, maar nu wil ze lekker bij jou in bed kruipen.

Amarins zei

Heerlijk zo'n oude doos haha. Heel herkenbaar voor velen van ons denk ik. Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat worden.

Anoniem zei

Wat een opluchting voor Angel dat ze eindelijk bevrijd is! Maar nu....wordt ze dit weekend ook eindelijk een geheel???
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Rian zei

Poppen!
Ze blijven leuk. om te zien, om te maken en om te hebben :)
Fijn weekend, Chris

Rennie zei

Dat stofje ziet er al veel belovend uit. Zal een schattige pop worden. Jij ook een fijn weekend.

AnitaS zei

Dat zal (eindelijk) een heel mooie pop worden. Hier zitten ze ook zonder vleugels gezellig in het rond.

Ria van Kasteel zei

Wat heerlijk om dat nu tussendoor te maken, bij mij ligt er ook al jaren een tasje met allen benodigdheden en ik heb 3 boeken met patronen maar ééns zal ik een tildapop maken. Ik ben benieuwd hoe jouw Tilda gaat worden.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

marga zei

Alleen het doosje is al de moeite waard om naar te kijken. Veel succes met het maken van de pop dat is bij jou wel in goede handen.
groeten
Marga

Dekenstikster zei

Wat heerlijk om aan pop te werken en er dan daarna van te genieten!
Prettig weekend, groetjes, Wilma

Willy zei

Fijn dat ze binnenkort gaat verhuizen. Fijn weekend,

feltfree på Åsly zei

Met of zonder vleugels ze wordt vast en zeker een hele mooie dame.
Groetjes Frederika

Ineke Hulzebos zei

Oh leuk, een mooie Tilda pop, succes!

Liefs, Ineke

mieke zei

Haha, een leuke tilda pop is wel leuk hoor !
Succes met het maken en dat ze snel op je slaapkamer mag zitten.
grtjs Mieke

Johanna Zweden zei

veel plezier met maken
Fijne zondag groetjes Joke

Rini zei

Jij vindt àlles leuk lijkt wel !
Ik vind ook vrij veel leuk , maar poppen maken......bij de gedachte alleen krijg ik al onaangename kriebels ! Terwijl ik ze heel leuk vind als ze klaar zijn!
Veel plezier bij het maken ! groetjes R