Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

In bed


 En toen lag ik ineens met griep in bed. En voel ik me als op dit plaatje. Getekend op mijn smartphone, haha!

Het zal hier wel even rustig blijven tot zaterdag.

31 opmerkingen:

Elizabeth zei

Beterschap hoor Chris! Je bent onverwacht geveld, denk ik....

Annelies zei

Veel beterchap toegewenst !

Annelie zei

Beterschap,

Groet Annelie

Lida zei

Sterkte en beterschap! Knuffel
Lida

Rian, zei

Wat gezellig, Chris... zieken we samen uit.
Ik heb kou gevat tijdens een familiefeestje ter ere van verjaardag schoondochter. en je tekeningetje klopt aardig, ja :((
't wordt tijd voor de lente!
Beterschap hoor.
Rian

Martine zei

Beterschap en je doet er niets aan, het duurt meestal een week.

inge zei

veel beterschap!

petronella zei

Snel beter worden!!Sterkte!

Ineke Hulzebos zei

Dit is niet leuk. Sorry dat ik je dan hebt "gestoord"
Beterschap

Liefs, Ineke

Floor zei

Ach arme Chrisje..... zie je er echt zo uit als op die tekening? Ook flaporen gekregen tijdens de griep?
Vind je echt zielig hoor.... nee ik meen het!
Ik zal aan je denken en wens je van harte beterschap.
Liefs, Floor

Cisca Heiden van der zei

Ziek maar lekker uit! Sterkte en beterschap, Chris!
Groetjes, Cisca

Saskia Smit zei

Beterschap.

AnitaS zei

Beterschap. Er zit helaas niets anders op dan gewoon uitzieken.

Ria van Kasteel zei

Beterschap Chris, lekker in bed en uitzieken, heel belangrijk !!!

Leve groeten enen dikke knuffel ;0))

Annie Kingma.Bonnema zei

Op Fb je ook al beterschap gewenst, maar hier nog een keer hoor.
Rusten en uitzieken, en even spelen met de smartphone.
Groetnis Annie

Dekenstikster zei

Van harte beterschap! Groetjes, Wilma

Yvonne zei

Beterschap gewenst.....het heerst ontzettend!

conny's quilts zei

Beterschap

Lee Prairie Designs zei

If we lived closer I would make you chicken noodle soup!!

Feel better soon!

Love, Carolyn

Rya, Rotterdam zei

Dat is je ware ziekenzorg.... op bezoek gaan met een pannetje kippensoep.
Ik wens je beterschap; goed uitzieken ander blijf je kwakkelen tot een eind in het voorjaar. En dat willen we niet.
Groet, Rya

baukje zei

Ach arme....... Beterschap hoor xxx

katrien zei

Veel beterschap.

Willy zei

Van harte beterschap!

feltfree på Åsly zei

Ik wens je van harte beterschap toe. Ziek maar goed uit.
Groetjes

mieke zei

Beterschap, gertjs Mieke

Anoniem zei

Hallo buvie
Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat! Goed uitzieken hoor! Toch handig zo'n smartphone he? Met een laptop onder de dekens is zo'n gedoe. Heel veel beterschapjes stuur ik je.
Groetjes buuv Joke

idaviltcreatief zei

Hoop dat het inmiddels beter mag gaan?

foekie's fashion zei

Beterschap hoor en veel weerstandjes eten. Groetjes van Joke

Johanna Zweden zei

hoop dat je je al weer wat beter voelt, zal een pannetje kippensoep naar je opsturen

Beterschap
Fijn weekeinden groetjes Joke

Margriet zei

Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter! En anders word je misschien wel weer vrolijk van de beelden met het Olympische patchwork-logo! Ik denk dat alle quiltsters helemaal enthousiast zijn van het Olympische patchwork en ik blogde erover op mijn weblog http://tweedehandswerk.nl/olympische-quilt/

Hartelijke beterschaps- en handwerkgroeten, Margriet

Rya, Rotterdam zei

Chris, still alive?? Word je al een beetje beter?? alweer kicking?? Ik hoop het echt voor je. Geen bal aan: ziek zijn!
Neem nog een beetje kippensoep.
En hete grog met cognac wil ook helpen (en lekker zijn).
Groet, Rya