Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Een kleurig Valentijns Hart

Ik ben al op weg met de 7e week van de Crochet Along. Paar uurtjes terug gedownload. Een paar makkelijke en deze keer lekker 5 toeren. Goed bij het tv kijken!


De bolletjes liggen altijd klaar op een blaadje naast de bank. Dat borduurtje kreeg ik een keer van HAAR.


En omdat het vandaag Valentijnsdag is, is hier voor jullie een hart. Een warm en kleurrijk hart van al die gezellige bolletjes.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag die net zo vrolijk is als dit hart.


17 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

hij word mooi Chris
Happy Valentine vanuit Zweden
Fijn weekeinden groetjes Joke

Rian, zei

Wat worden al die dekens toch mooi. De jouwe is ook weer zo vrolijk en fleurig. Weer een beetje opgeknapt?
Liefs,
Rian

Nelleke zei

Hallo Chris ook ik wens je een fijne dag toe en wat een leuke kleurtjes heb je in je haakwerk zitten.Groetjes Nelleke

margaquilt zei

Echte Chris kleurtjes. Het is echt een hele mooie Valatijndag, vandaag schijnt hier heerlijk de zon.
Fijn weekend.
Groeten
Marga

Ineke Hulzebos zei

Wat mooi Chris, maar...help!!! Ik moet die van afgelopen week nog doen. Ben ook druk met RPW :P
Het komt vast nog goed, ben even druk de komende weken.

Liefs, Ineke

AnitaS zei

Gezellig he, haken voor de V. Wat wordt hij mooi in deze kleuren. Jij ook een fijne Valentijndag.

Lida zei

Bedankt voor het hart! En veel plezier met je kleurige steekjes, knuffel
Lida

Floor zei

Jij ook een fijne dag!
Jammer dat we geen stiekeme geliefde hebben waar we een mooie Valentijnskaart van hebben gehad.... :-)
Maar jouw bolletjeshart maakt het allemaal weeg goed.

Saskia Smit zei

En wat wordt ik weer vrolijk van je kleurenkeus!

Willy zei

Het wordt mooi Chris. Fijne Valentijn en weekend,

Trudy zei

wat een mooie kleurtjes! Leuk om te doen he? groetjes en fijn weekend!

Amarins zei

Super leuk en wat een leuke kleurtjes heb je gekozen. Ik heb week 7 ook al weer klaar, kan het niet laten op mijn vrije dag.
Groetjes en fijn weekend, Amarins

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooi hoor, mijn haken is ook zo ver. Jou kleuren zijn zo vrolijk
Groetnis Annie

katrien zei

Veel plezier met de 5 rijtjes.Ik heb het zopas uitgeprint.

Ans zei

Mooie kleuren en wat een leuk hart van je bolletjes gemaakt!

Eulalia Isabel zei

Hola amiga
hermoso tejido.

saludos

handmade zei

wat een leuk hart en wat leuk in ben ook begonnen met de crochet along, wat wordt hij leuk !!!!! bij jou leuk te zien hoe ver je al bent ik ben net gisteren begonnen dus nog niet zo ver.