Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Beetje saai

Het is hier eigenlijk een beetje saai. Niet dat ik niets doe hoor, integendeel! Maar iets nieuws, iets spannends kan ik niet laten zien.
Het is Randjes -  Storm, Storm - Randjes.
Hoewel ...... door de Storm en de hoge golven spoelden er een paar prachtige ballen aan.
Blauwe ballen.


Grapje natuurlijk. Die ballen vond ik onder in een kist bij het zoeken naar speelgoed voor een kleindochter.
En dáár kon ik toch wel even iets spannends mee doen.
Buiten op het tafeltje in de zon.
Een leuke foto maken.


Maar ik ben ook met echte spannende dingen bezig.
Kosten wat tijd en kan ik nog niet laten zien.
Geen nieuwe quilt of zo hoor, maar het heeft natuurlijk wel met het quilten te maken.
Tot de volgende keer. 


25 opmerkingen:

Aangenaam verpozen met Joke zei

De ballen kleuren er perfect bij. En wat nou saai. Je bent toch gewoon lekker bezig. En dat spannende, daar kunnen we nog wel even op wachten.
Fijne week en geniet van de zon.
Groeten, Joke

Anoniem zei


Als de Storm uitgeraast is,kun je de ballen er mooi bijleggen (zijn ze van aardewerk?)en heb je een prachtig stilleven.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Jeanneke zei

Niks saai! Erg fraai!

Annelies zei

Wat een prachtige ballen. Ik dacht eerst dat het kralen van Bunzlau Castle waren.

Lida zei

Prachtig die ballen passen perfect bij de kleuren van jouw quilt! Ben wel benieuwd wat je aan het maken bent!
Knuffel
Lida

Cisca Heiden van der zei

Mooi, al dat blauw, wat een leuke ballen! En helemaal niet saai, hoor.
Groetjes, Cisca

Mariska Schok zei

Ik vind jouw storm prachtig :)!

Our photos zei

Schitterend zijn de ballen!

conny's quilts zei

Mooie vondst die ballen, ze passen perfect bij jouw stormquilt. Ben benieuwd over welk project je zo geheimzinnig doet....

Rian, zei

Wat een prachtig blauw. Zo mooi bij de storm. en die wordt ook al steeds 'affer' :)
Ik ben ook benieuwd naar je quiltgerelateerde bezigheden.

Fijne week Chris.

Gonny zei

Dat wordt met de zomer een prachtig 'koel' sfeer hoekje. Quilt en ballen wat passen ze toevallig (???) perfect bij elkaar!!!

Ineke Hulzebos zei

Ik vind die ballen prachtig! En nee...ik stop niet met haken hoor, werd alleen even moedeloos dat het niet ging zoals ik het haakte, maar het komt helemaal goed.

Liefs, Ineke

MarianneD zei

Wat een mooie ballen!Nog even doorwerken aan je quilt...wat wordt hij MOOI! En leuk dat je ook aan het CALLEN bent....ik ook!

foekie's fashion zei

Mooi plaatje, alles blauw-blauw.

marga zei

Onderschat je jezelf niet een beetje want saai is het bij jou en quiltsters nooit hoor. Spannend maak je het wel ben heel benieuwd waar je nu zo stilletjes mee bezig bent. Wat ik ook mooi vind zijn de ballen ze lijken wel van porselein.
Groeten
Marga

Floor zei

Leuk, ben gek op spannende dingen!
Ook erg nieuwsgierig natuurlijk.
Maar we krijgen het vast nog een keer te zien.
Wat een prachtige ballen zijn dat!!!!
Ze staan ook zo mooi bij je quilt.
Waar zijn die ballen oorspronkelijk voor, gewoon voor de sier of hebben ze een bepaalde functie?

Tineke zei

Mooie kleur blauw, de storm en de ballen passen perfect bij elkaar.
Ben benieuwd naar je verder nog mee bezig bent.
Groetjes Tineke

FLR zei

Prachtige foto´s!! Enne saai....nee toch? Quilts en haakdekens zijn niet in één dag gemaakt...het proces is toch zo mooi!
Trouwens....één van die ballen komt me bekend voor ;-)
groetjes!
Francisca

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooie blauwe ballen, en de storm word mooi.
Je maakt ons weer heel nieuwsgierig wat er komen gaat.
Groetnis Annie

Johanna Zweden zei

Schitterend die ballen en wat word dit quilt toch mooi
Fijne dag groetjes Joke

Anoniem zei

Prachtige stormballen buvie ! Morgen komen we jullie uitzicht weer belemmeren. Haha . We gaan pas na het ontbijt rijden dus geniet er nog maar van. Tot snel

Chris zei

Hé buuvje! Je had even niks anders te doen?? Hele goeie en veilige reis terug en tot ziens. En dat uitzicht, ach nou ja, dat nemen we op de koop toe. Dagdag.

mieke zei

Spannend !
Mooie blauwe ballen heb je gevonden.
grtjs Mieke

Rya, Rotterdam zei

Chris, zul je met deze ballen nooit, maar dan ook never nooit, "balletje-balletje" spelen?? Met deze werkt dat echt niet....
Groet, Rya, Rotterdam

Willeke zei

Wat een schitterende ballen. Past echt geweldig bij die stof.
Kan van beiden ERG blij worden!
hahaha ga ik dan ook maar even doen!
groetjes