Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Platte bolletjes

Voor de Crochet Along wilde ik nog een paar extra kleurtjes hebben. Dus snel besteld bij HAAR. Laatst, na mijn weekendje weg, lag bij thuiskomst de post van haar al klaar op tafel. Hè, maar hoe kon dat nou, een hele platte envelop! Dat klopt niet. Dus gauw openmaken.


Vier bolletjes zo plat als een dubbeltje!! Oh, wacht even, ze zijn geseald! Even de schaar er bij en ja hoor, daar zijn mijn bolletjes.

I

Ik had dat nog nooit gezien. En jullie?


De rand van week 4 zit er aan, dus ik ben helemaal bij.

20 opmerkingen:

baukje zei

Geen gezicht is het en je denkt..dat komt nooit meer goed. Ik bestel wel bij Jeanet van blij dat ik´brei. Zij sealt ook en het voordeel is dat het brievenbuspost is . Veel plezier met haken.

Annelie zei

oo dat is handig, dat scheelt natuurlijk wel met de verzendkosten.

Groet Annelie

jaimie zei

Hallo,

Goed voor de verzendkosten, hopelijk komt de wol terug ok ?
Ooh, dat popje dat aan dat kaartje hangt, dat herken ik , van in mijn kindertijd, en zo oud (35j) ben ik nog niet hoor :-)

Groetjes, Jaimie

Sis Voorn zei

Hoe slim is dat ?!?! ;))

Johanna Zweden zei

Word schitterend Chris
Fijne week groetjes Joke

katrien zei

Leuke bolletjes erbij,en mooi je rijtjes eraan.

Marianne zei

Dat was even schrikken. Maar het zijn mooie bolletjes geworden. 't Ziet er leuk uit.
Fijne "haakweek".
Lieve groet, Marianne K.

AnitaS zei

Mooie kleurtjes gebruik je. Handig he dat sealen. Scheelt een stuk in de kosten.

Trudy zei

Haha, nee, nog nóóit gezien! Sta je ook wel even raar te kijken! Maar het zal idd, lekker schelen met verzendkosten! Leuk dat je ook meedoet en wat ziet je werk er mooi uit! Ik ben inmiddels met nr. 3 begonnen, oeps.....
groetjes, Trudy

marga zei

Ik heb dat nog nooit gezien daar is goed over nagedacht. Ik had jou gezicht wel eens willen zien bij het openen.
De kleurtjes van de deken zijn echte Chris kleurtjes en je schiet al aardig op . Mooi hoor.
Groeten
Marga

Monica zei

Leuk worden die randjes, en ja, sealen, lach niet, liet ik wel eens bij de poelier doen als ik babycadeautjes per post wilde versturen. Een handdoek bijvoorbeeld kan dan per brievenbuspost.

Yvonne zei

Mijn vriendin had hetzelfde met door haar bestelde bolletjes. Ziet er een beetje raar uit maar gelukkig krijgen ze snel hun vorm terug. Mooie randjes heb je gemaakt.

Willy zei

Mooi Chris. Leuke nieuwe garentjes heb je erbij. Handig verpakt. Ik had er wel van gehoord, maar nog niet eerder gezien. Groetjes,

Lida zei

Wat handig en het scheelt natuurlijk aardig wat met de portokosten! Mooie kleurtjes! Knuffel
Lida

Floor zei

Dat is superhandig bedacht van die winkel!
Daar baal ik wel eens van, dat je iets heel kleins besteld en dan wordt het in een doos gedaan voor 6,75. Als pakket verstuurd dus.
Nou dan bestel je niet een paar bolletjes wol, dat wordt veel te duur.
Zo plat gaan ze lekker door de brievenbus.
Wel even schrikken als je ze krijgt, maar hup, daar worden ze weer bol. Bolle bollen zeg maar :-)

Cisca Heiden van der zei

Wat handig, dat scheelt in kosten! Mooie kleuren, haak zeGroetjes, Cisca

sylvia zei

handig he, van Margriet!! Maar er zijn er meer die het doen, hoor! Ik heb weleens 10 bolletjes katoen gekregen DOOR de brievenbus en gefrankeerd als BRIEVENBUSPOST!
Kijk, dan kom je nog eens terug!!!

Miny zei

Wat grappig, dit heb ik nog niet eerder gezien, maar platte bolletjes haken ook ;))
Leuk wordt je deken.

Groet Miny

feltfree på Åsly zei

Wat een leuke randjes. De kleuren passen zo mooi bij elkaar.

Hennie zei

Mooie deken, leuke kleuren heb je er bij gekocht ! ! !
De verpakte bolletjes, wat een raar idee ik heb het nog nooit gezien zal wel met het verzenden te maken hebben.

Groetjes Hennie.