Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Ik stop nog lang niet . . . . .

..... met siggy's verzamelen. Ik vind het dan ook ontzettend lief en heel fijn dat Suzanne, de dochter van Marga P. de hele organisatie van de siggy-swap en al het bijhouden van de ledenlijst (tijdelijk?) van Annelies heeft overgenomen. In verband met de gezondheid van Annelies. Suzanne heeft een speciaal Siggy-Blog aangemaakt (KLIK). Even kijken dus.

Ook even kijken naar de siggy's die ik de laatste tijd kreeg:



De laatste, met de dolfijn, is mijn nummertje 300! Maar zoals ik al zei, ik stop er nog niet mee, want .... ik wil proberen er dit jaar nog 100 bij te krijgen. Als dat lukt, dan is mijn Siggy-Rol 10 meter lang en dat is mooi genoeg. De eersten zijn al binnen:



Van Milena kreeg ik er ook nog zo'n enige kaart bij:



16 opmerkingen:

Ans zei

Ik blijf het ook leuk vinden om siggies te ontvangen. Ik doe er eigenlijk niet zo veel aan om ze te ontvangen. Doordat ik bij de letter B in het alfabet sta, en heel veel mensen bovenaan de lijst beginnen, krijg ik regelmatig verzoeken om te ruilen. Daardoor gaat het niet zo snel. Ik ben in 2005 begonnen met siggies en heb er nu 369. Van de eerste 165 heb ik een quilt gemaakt, die ligt op het logeerbed. Ik ben nu aan de tweede bezig.

Annelies zei

Wat een leuke siggies. Nee, het is niet tijdelijk, ik ga de organisatie niet meer doen. Ik moet het echt veel rustiger aan gaan doen, ook als ik weer wat beter ben dan nu.

Johanna Zweden zei

Als het niet zo duur was ging ik er ook mee door, maar ik zou er een baantje bij moeten zoeken, alleen maar voor de port kosten
Maar ik geniet als ik ze bij jou langs zie komen
Fijn weekeinden groetjes Joke

Floor zei

Al 300!!! Wat een hoeveelheid is dat. Je rol is al heel lang en wordt nog langer nu je verder gaat.
Wat een enig kaartje is dat wat je er bij kreeg!

Miny zei

Wat heb je grappige siggies gekregen, ik ga ook gewoon door en ben ook blij dat Marga het overgenomen heeft.
Ik ga nu toch even kijken of wij al een siggies hebben gedeeld.

Groet Miny

Ineke Hulzebos zei

Wat heb je weer een bijzondere en mooie siggies erbij! '

Liefs, Ineke

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooie siggy's kreeg je.
Momenteel staat het hier stil, omdat ik even niemand aanschrijf , komt er niets binnen.
Ook zijn er die beloofden , maar die ik niet ontving.
maar leuk blijft het, zal een nieuwe voorraad maken, en wat actiever worden
Groetnis Annie

AnitaS zei

Fijn dat je nu toch in de toekomst nog siggies kan ontvangen. Je hebt er weer heel mooie bij.

Eulalia Isabel zei

HOLA cHRIS
dat schattige alle siggys.

SALUDOS

marga zei

Wat zijn ze weer leuk!!!!
Groeten en een heel fijn weekend.
Marga

Aangenaam verpozen met Joke zei

Wat fijn dat Suzanne het overneemt. Nu kan jij lekker door gaan met verzamelen.
Groeten, Joke

jaimie zei

Hallo,

Wat zijn er mooie bij seg!!
En amai 10m proberen te halen, ik duim mee, dat het je mag lukken hoot.

Groetjes, Jaimie

Ria van Kasteel zei

Mooie siggy's heb je weer onvangen, ik ben er niet meer zo fanatiek mee bezig maar heb wel een stapeltje klaar liggen voor verzending.
Het blijft leuk en fijn dat Suzanne het heeft overgenomen van Annelies.

Groeten en een knuffel van Ria ;0))

Willy zei

Mooie siggies Chris. Leuk ook om ze te ruilen. Fijn dat er iemand is die de organisatie over heeft genomen.
Fijne zondag,

Annelie zei

Leuk al die verschillende siggies,
er zitten echt hele mooie bij.

Groet Annelie

Hennie zei

Wat een leuke siggy`s heb je gekregen, op naar de 400.

Groetjes Hennie.