Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Ik ben gevallen!

Ik ben gevallen!
Niet in huis.
Niet op straat.
Ik heb me ook niet bezeerd.
Integendeel.
Ik ben nergens op gevallen.
Nee, ik ben ergens voor gevallen.
En dat zit hier in:


Daar word ik op zich al vrolijk van.
Je snapt het denk ik al.
Ik ben voor de DEKEN gevallen.
Die heerlijke vrolijke veelkleurige deken.


Elke week een paar toertjes
in 10 + 1 verschillende kleurtjes.
De Crochet Along 2014.


Je kan nog meedoen hoor, kijk maar eens
HIER
Ik denk niet dat ik iedere week mijn vorderingen laat zien, maar ik ga er wel lekker mee aan de gang. Vooral 's avonds op het bankje.
Ik ging trouwens iets te snel ...

Fijn en gezellig weekend allemaal!


34 opmerkingen:

Ans zei

Dat ziet er goed uit! Leuk dat er zoveel quilters met dit project mee doen!

Anoniem zei

En je bent nog niet gevallen voor een Randje Per Week???
Ziet er vrolijk uit deze gehaakte randjesdeken.
Succes en goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Vera zei

Nagyon szép a táska, jó színekkel... Jó ránézni... vidám, hangulatos... A horgolás is szépen alakul...Szép hétvégét!

katrien zei

Hé jij ook al.Leuk hé.

feltfree på Åsly zei

Wat heb je een leuke kleuren gerbuikt. Ik ben nog steeds in tweestrijd. Ik zie ze overal langskomen en het ziet er zo leuk uit.

Annie Kingma.Bonnema zei

Mooie kleurtjes, leuk dat je ook mee doet.
Ik zie dat je al een toertje verder bent, zal ook proberen eens van het Engelse patroon, gister waren die 2 toertjes vlug klaar.
Nu vandaag gaan we randjes borduren
Groetnis Annie

sylvia zei

gezellig, hoor, voor 's avonds op de bank!!
Mooi garen, Chris, glanst mooi!!
Geniet er maar lekker van, liefs, Syl

Annelies zei

Wat leuk. Veel plezier.

Tineke zei

Oh ja, ook die had ik al op verschillende blogs voorbij zien komen.Wat een mooie kleurtjes gebruik je.
Groetjes Tineke

Saskia Smit zei

Dat gaat je goed af. Ik ga niet beginnen, zelfs niet kijken, want anders ben ik zo verkocht!

Floor zei

Elke week een paar toertjes haken, elke week een paar randjes borduren..... heel Nederland wordt druk aan het werk gezet.
Ga de verleidingen maar niet aan, want wanneer moet ik dan aan mijn quilts werken?
Maar het wordt wel erg leuk hoor die deken. Lekker kleurig en ook steeds warmer naarmate hij groter wordt.
Als je Elfstedentocht nog gaat komen zit jij lekker warm.

AnitaS zei

Gezellig dat je ook mee doet. Mooie kleuren heb je uitgekozen.

marijna zei

Ohhhh wat leuk Chris. Ik kwam het laatst ook tegen. Wie weet ga ik toch nog mee doen. Ik heb nog wel wat restantjes liggen.

ria vogelzang zei

Ja, leuk he, Chris! Ik doe ook mee, moet me van mezelf wel aan de week-toeren houden, anders komt er van quilten niets meer....
Het is wel erg verslavend!! :)

Anita Vlijtige Handjes zei

Hij is leuk hè. Ik ben er ook voor gevallen. Er moeten nog wat kleurtjes binnen komen en dan weet ik niet of ik kan wachten. Heb me ook maar uit de FB groep teruggetrokken.
Leuke kleurtjes Chris!

Ria van Kasteel zei

Oh Chris gelukkig niet echt gevallen.... maar wat er uit die mooie tas komt wordt erg mooi.
Ik ga niet haken maar ben met de andere randjes bezig.

Lieve groeten en een knuffel van Ria ;0))

Miny zei

Leuk dat je ook mee doet, je hebt mooie kleuren! Nog 1 klein valletje en dan borduur je ook ;))

Groet Miny

Yvonne zei

Wat leuk! Dit zijn duidelijk jouw kleuren want ze matchen met de tas!

Marianne zei

Een mooie val heb je gemaakt. Geen beschadigingen. Alleen maar vrolijke gedachten met al die mooie kleurtjes.
Fijn haakweekend.
Lieve groet, Marianne K.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Dit is het enige vallen waar je blij van wordt. Toch schrok ik even toen ik de kop las. Je deken wordt heel fleurig. Jullie ook een mooi weekend.
Groeten, Joke

Anoniem zei


Chris, ik moet je mededelen dat ik ook begonnen was.... ja was en eigenlijk wilde ik zo'n dekentje maken in het klein voor op het lits-jumeaux in het poppenhuis, maar..... ik kan niet zien wat ik doe en waar ik moet insteken.... Ik ben er verslagen van; vroeger heb ik veel gehaakt en dat verleer je nooit, maar ja, niet zien wat je doet.....
Jammer, hè, maar ik zal jouw dekentje (en vele andere) wel volgen. Groet, Rya

Quilt Quebbel zei

Hallo Chris,
Wat een leuke bezigheid is dat toch, dat randjes haken. De kleuren zijn heerlijk vrolijk, maar vooral die tas waar ze elke week even in mogen uitrusten!!
Ik kijk uit naar je vorderingen.
Groet van Maria.

Ineke Hulzebos zei

Pfiuuuuuu, dat was schrikken, dacht dat je echt was gevallen.

Mooi haakwerk Chris, ik ga alweer uithalen en opnieuw beginnen, moet even nog de drempel nemen, het zal dan de zesde keer zijn dat ik opnieuw begin.

Liefs, Ineke

idaviltcreatief zei

Haha daar istie dan! Prachtig en wat een heerlijke frisse kleurtjes heb je gekozen. En inderdaad je loopt een beetje voor, kunnen we mooi zien wat er volgende week bij komt ;-)

Cisca zei

Wat leuk, al die kleurtjes, wat een plezier zal dat zijn!
Groetjes, Cisca

Trudy zei

Leuke kleuren heb je gekozen. Ik sta ook al een paar weken in dubio....zal ik wél, zal ik niet? Welgeteld 5 bolletjes in huis, van alles en nog wat....of toch maar kleuren netjes bij elkaar kopen???
Enfin, als het zover is, laat ik wel wat zien! Jij gaat al goed en mooi in elk geval!
groetjes en goed weekend, Trudy (ps als je zo snel gaat, kun je er ook wel 2 tegelijk doen, haha)

Elizabeth zei

Ha, er zijn ergere dingen om voor te vallen! Leuk hoor dat je ook mee doet..., het is wel superverslavend hoor!

petronella zei

Gezellig!

Lida zei

Ja die past perfect bij jou! Wat leuk dat je hem gaat maken, veel plezier met deze steekjes, knuffel
Lida

Martine zei

Ik ben nog niet gevallen maar staan blijven wordt wel steeds moeilijker door al die enthousiaste haakverhalen.

Willy zei

Hè Chris, ik schrok. Gelukkig had ik het snel door. Mooie kleuren, ze passen ook goed bij die leuke tas.
Fijne zondag,

inge zei

heel veel plezier! ik supporter van aan de zijlijn!

quiltlodge gerda zei

Ha Ha ja, leuk hè. Im ben ook gevallen hoor, als een blok!
En ik kon ook niet op die twee randjes per week wachten ;)

Ulla's Quilt World zei

So lovely! :)
Greetings from Finland!
Hugs, Ulla