Het plaatje hierboven is gemaakt van een foto van maart 2006. Handen van vriendinnen van onze kerk die voor het eerst bezig waren met patchen en quilten. Deze foto gaf de naam "Quilts and Friends" aan mijn Blog. Ik vind het leuk om via dit Blog iets te delen over mijn quilt en andere -handwerkactiviteiten, maar ook te schrijven over mensen, familie en vrienden, en diverse zaken die je soms meemaakt. Je kan een opmerking achter laten als je dat leuk vindt en klikken op de foto's voor een vergroting.

Golven

Kijk eens hoe de Blauwe Storm de golven van de zee opzweept.


De rijgdraden uit het midden heb ik al verwijderd om het effect beter te kunnen zien. Ik ben nu met het quilten van de driehoekjes van de rand begonnen en laat de quiltlijntjes doorlopen tot de zijrand.



33 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige stoffen zitten er in je quilt en je schiet al lekker op met doorpitten.
Dat is het mooiste om te doen om zo je quilt te laten 'leven'.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Monica zei

Oh, wat wordt hij mooi zo doorgequilt, succes met de rest

Anita A zei

MOOI !!

Hennie zei

Prachtig Chris ! ! !

Groetjes Hennie.

Aangenaam verpozen met Joke zei

Je ziet het golf effect heel goed. Dit past er perfect bij. Nog veel plezier met het door quilten.
Groeten, Joke

Floor zei

Ziet er prachtig uit Chris!
Bbbrrrr.... ik voel de koude wind al met die hoge golven van jou.
Kan het niet even windstil worden en lekker warm?
Maar het hoort echt bij deze quilt, dus trotseren we de storm maar.

marga zei

Was het maar weer zover dat wij met onze voetjes in de golven kunnen staan. Het is hier vandaag bitter koud en er waait een harde wind dus heerlijk weer om thuis te pitten.
Veel succes met de mooie golven.
Groeten
Marga

feltfree på Åsly zei

Wat ziet dat er fantastisch uit.
Spannend om de vorderingen te zien.

Johanna Zweden zei

Wat een schitterend quilt
Fijne dag liefs Joke

Willy zei

Met plezier kijk ik naar de prachtige blauwe storm!

Nelleke zei

Prachtig is je quilt aan het worden Chris,je laat de quilt echt tot zn recht komen groetjes Nelleke

idaviltcreatief zei

Wat een prachtige kleurcombinatie en wat wordt het mooi nu je aan het doorpitten bent. Pittig klusje maar dan heb je ook wat! Een prachtige blauwe storm!

Yvonne zei

Wat een prachtige quilt wordt dat, bijna Koninklijk met dat blauw en die oranje bies!

marijna zei

Dat ziet er prachtig uit. Wat kun jij mooi doorpitten!

Rennie zei

Was de top al prachtig het eindresultaat zal verbluffend zijn.

AnitaS zei

Het geeft ook echt het gevoel van beweging. Mooi.

Ria van Kasteel zei

Mooi Chris, je ziet Ségolène duidelijk.

Groetjes en e en knuffel van Ria. ;0))

Ria van Kasteel zei

De golven natuurlijk hahaha.........;0))

Janny de Roo zei

Wat kan blauw toch mooi zijn....!

katrien zei

Super mooi.
Succes verder.

Ineke Hulzebos zei

Erg mooi!

Liefs, Ineke

creatievelingelly zei

Wat wordt het toch een prachtige quilt

Saskia Smit zei

Wat is dit toch een heerlijke quilt om bij weg te dromen. Ik hoor de wind en de golven in gedachten ruisen.

Anoniem zei


Alstie af is en je gaat varen, mag ik dan mee in je bootje??
Lijkt me zalig op jouw mooie baren te deinen.
Groet,
Rya. Roterdam

Eulalia Isabel zei

Hallo cris.
mooi werk.
saludos

Rian zei

Wat prachtig weer, Chris. En die verrassende "zand" strip... helemaal mooi!

jaimie zei

Hallo,

Inderdaad heel knap seg!
Mooie kleuren/patronen samen.

Groetjes, Jaimie

Dineke zei

Oh, wat mooi, je quiltwerk in de rand. Een storm op zee staat hier ook nog in de planning.

sylvia zei

ah, daar ben je zo druk mee! Wordt hartstikke mooi, Chris, wat ben je hier toch goed in!!
fijn weekend, liefs, Syl

Amarins zei

Wauw wat wordt dit mooi, wat een prachtige stof neb je hier ook voor gebruikt. Super hoor. Fijn weekend, Amarins

petronella zei

Hij wordft prachtig!

inge zei

prachtig quiltwerk!

Jolanda zei

Weer eens over je blog gevlogen. Ik zie weer leuke dingen die je hebt gemaakt, maar deze is wel erg mooi hoor. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een zwak heb voor blauw. Hij is prachtig. Groetjes Jolanda